Våren är här och tillsammans med blommor och varmare väder kommer även de mindre trevliga sakerna som har med sommaren till dvs mygg och sommarplågor.
Vilken låt kommer att få dansa denna sommaren? Kommer den ha en chans mot förra årets vinnare, Basshunters Boten Anna? Kommer det födas nya "sommarstjärnor" som får möjlighet att ligga med lite fjortisar i folketspark och tala ut i skvallerpressen?
Jag tror iallafall att Timbaland kommer ha någonting med årets sommarplåga att göra, om det inte blir en svensk låt dvs. Men det kommer väl förmodligen finnas flera sommarplågor, om jag inte har helt fel så spelades Hips don't lie tillräckligt mycket sommaren -06 för att kallas sommarplåga? Jag hann då fett tröttna på låten om man säger så, tillsammans med Basshunter då...
Hade kobojsarna varit smarta hade de släppt "sång om ingenting" runt påsk istället för mitt i vintern. Hade troligen snurrat lika frekvent som båtlåten isof..
Jag ska hålla mig undan de där i år. Säger jag iofs varje år och misslyckas. Fan där tjejerna finns finns sommarplågorna ju! Dags att skaffa fast förhållande kanske..
Det kommer antagligen att bli något nytt band som gör en one hit wonder. Det spelar ingen roll vad bandet och låten heter,
det kommer endå låta likadant som vanligt.
Det är ju ungefär nu i dagarna den bör gå på radio första gången, ge den ett par veckor med de andra hitarna i april så kommer den sedan segla ut och bli sommarens erövrare. Kan det bli han fjanten Byz eller nåt kanske? Ska väl släppa nåt snart.. Skulle tipa på att cara mia kommer spelas fruktansvärt hårt hela sommaren också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!