2007-03-30, 14:13
Medlem
ischs avatar
Våren är här och tillsammans med blommor och varmare väder kommer även de mindre trevliga sakerna som har med sommaren till dvs mygg och sommarplågor.

Vilken låt kommer att få dansa denna sommaren? Kommer den ha en chans mot förra årets vinnare, Basshunters Boten Anna? Kommer det födas nya "sommarstjärnor" som får möjlighet att ligga med lite fjortisar i folketspark och tala ut i skvallerpressen?

Ja, vad tror ni?
Citera
2007-03-30, 14:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Den där "Dunka mig gul & blå" med Frida kommar man nog få höra mer än plenty av framöver.
Citera
2007-03-30, 14:29
Medlem
Dan-Banans avatar
Jag tror iallafall att Timbaland kommer ha någonting med årets sommarplåga att göra, om det inte blir en svensk låt dvs. Men det kommer väl förmodligen finnas flera sommarplågor, om jag inte har helt fel så spelades Hips don't lie tillräckligt mycket sommaren -06 för att kallas sommarplåga? Jag hann då fett tröttna på låten om man säger så, tillsammans med Basshunter då...
Citera
2007-03-30, 14:30
Medlem
Stewie_griffins avatar
Hade kobojsarna varit smarta hade de släppt "sång om ingenting" runt påsk istället för mitt i vintern. Hade troligen snurrat lika frekvent som båtlåten isof..
Citera
2007-03-30, 14:33
Medlem
nizs avatar
Jag ska hålla mig undan de där i år. Säger jag iofs varje år och misslyckas. Fan där tjejerna finns finns sommarplågorna ju! Dags att skaffa fast förhållande kanske..
Citera
2007-03-30, 14:35
Medlem
ÜberHJs avatar
Det kommer antagligen att bli något nytt band som gör en one hit wonder. Det spelar ingen roll vad bandet och låten heter,
det kommer endå låta likadant som vanligt.
Citera
2007-03-30, 14:48
Medlem
NoTruces avatar
Jag gissar på Ingen vill veta var du köpt din router med Nichunter & Maria.
Citera
2007-03-30, 14:52
Medlem
aegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag gissar på Ingen vill veta var du köpt din router med Nichunter & Maria.
HAHAHAHAHAHAHA

Jag tror mer på någonting barnsligt, simpelt, uselt och enformigt.
Citera
2007-03-30, 14:59
Medlem
caran672s avatar
Det är ju ungefär nu i dagarna den bör gå på radio första gången, ge den ett par veckor med de andra hitarna i april så kommer den sedan segla ut och bli sommarens erövrare. Kan det bli han fjanten Byz eller nåt kanske? Ska väl släppa nåt snart.. Skulle tipa på att cara mia kommer spelas fruktansvärt hårt hela sommaren också.
Citera
2007-03-30, 15:05
Medlem
jagvetdetduintes avatar
de två tjejerna som sjunger "I'm so lucky lucky".. tävlingen är avgjord..
Citera
2007-03-30, 15:33
Medlem
Hnxs avatar
Danny Saucedo - Tokyo kanske?
http://www.youtube.com/watch?v=D45ytaZHtDc
Citera
2007-03-30, 15:34
Medlem
sekazzs avatar
Den där Frida alltså.. Sopa.
Citera