Citat:
Ursprungligen postat av Frozenhero
Berätta gärna om och hur du får/fick ordning på det...
Komplettering:
Hehe, jag mitt dumma fanskap tänkte att detta skall väl inte vara så svårt?? Tog bort min ikon med men som du redan sagt så funkade inte tipset från Microsoft!
Iaf inte om man som jag kör XP och IE7..
Hittade som tur var en annan sida med en som hade gjort samma och hans ikon låg kvar i papperskorgen... bara att dra tbx den till snabbstartfältet!
Som tur var hade jag inte tömt min papperskorg så den låg kvar där
Snabbkommandon i all ära men jag använder den knappen väldigt ofta!
WROAR! (djuriskt läte)
Trodde att du faktiskt hade en lösning, nej, jag har inte löst det, försökte som sagt maila mig "knappen" från jobbet, men den fastnade i något filter, på två olika mailkonton, tänkte att det skulle bli något probs med att skicka en windows fil så....
SÅ nej, problemet kvarstår, och det verkar inte som om flashbacks samlade windows certified enginers här inne har bollar nog att ta sig an detta lilla, men som ni säkert förstår, energi krävande problem....
Om man betraktar det från ett filosofiskt problem så borde ni känna er minst sagt manade att hjälpa mig, tänk om det hade vart Er själva där hemma i mörkret, utan en visa skrivbordet knapp...
Tänk på det innan du läser detta, och hjärtlöst drar vidare in i din trygga, visa-skrivbordet-fyllda tillvaro!