• 1
  • 2
2007-03-12, 04:42
Medlem
Vem är dokusåpakändisen som körde in i Tv-huset i Umeå?http://www.vk.se/Article.jsp?article=107939
Citera
2007-03-12, 06:38
Medlem
Den en enda dokusåpakändis från Ume jag minns på rak arm är han den skäggige resturangchefen som var med i Robinson. Men det finns säkert mer obskyra människor eller folk på genomresa.
Citera
2007-03-12, 06:51
Medlem
SamBams avatar
Det finns en tråd om detta, men det är länge sen, iaf så var det Samuel fråb BB-huset som körde bilen.

Edit: Hitta länken.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=400119
Citera
2007-03-12, 07:19
Medlem
Nakenchocks avatar
Men den tråden handlade om en fyllekörning i Uddevalla. Denna krock in i husvägg utspelade sig i Umeå och var ett självmordsförsök. Intressant förresten att en dokusåpadeltagare försöker ta sitt liv genom att köra in i ett tv-hus....
Citera
2007-03-12, 07:37
Medlem
cheeffs avatar
Tror detta är en relativt okänd person. Deltagaren omnämns endast som "känd från en tv-dokusåpa", inte som det brukar låta "Svensk världsartis/Tv-stjärna/En av sveriges mest folkära och älskade Tv-profiler..."

Detta kanske hör mer till expressen och aftonbladet men läser ingen av dessa tidningar allt för granskande så kanske har missat om dom har skrivit nåt om detta.

Edit:Hmm kom på mig själv att om det hade stått i nämda tidningar så hade man inte missat det..det brukar ju slås på stora trumman då.

Kan inte komma på att jag läst nåt tidigare om detta så säkert nån som åkte ut som nr 2 i första säsongen av Villa Meduza...
Citera
2007-03-12, 07:47
Medlem
Nakenchocks avatar
Mmmmm...Kan vara nån som trillade bort fort ur handlingen och som bara tidningsvärlden kan uppfatta som känd. Här kommer i alla fall lite mer pikanta detaljer om körningen:

http://www.vk.se/Article.jsp?article=107939
Citera
2007-03-12, 08:05
Medlem
dajves avatar
Verkar inte var den smartaste deltegaren i all fall.

"- Jag körde in i något stabilt. Typ som en husvägg."

Stor humor
Citera
2007-03-12, 09:24
Medlem
sikkinikks avatar
Kan inte påminna mig om att det finns så många dokusåpamänniskor från umeå men det finns väl iallafall en muskelman som tog med sig en liten hund till robinsonön som skulle kunna passa in på beskrivningen, även om det var mer än "ett par år sedan" som han sågs i rutan...
Citera
2007-03-12, 09:27
Medlem
cheeffs avatar
Ok blev chockad då jag inte sett nåt i dom större tidningarna så checkade runt lite...expressen hade visst skrivit lite om det. Eller rättare sagt klipp ut och klistra in modell. Alltså en exakt kopia av vad man kan läsa i länkarna här. Så om expressen vet att det har hänt men ändå inte slagit upp det som en världshändelse så måste det verkligen vara en nobody.

Såg nu att det iof var en del av deras lokala redaktion på expressen som skrivit om det men ändå...

Ja så bra är jag som detektiv. Man kan säga att jag har luskat ut...ingenting
Citera
2007-03-12, 09:37
Medlem
Kan det inte vara han som Linda R vad med i big brother? Micke tror jag han heter.
Citera
2007-03-12, 09:43
Medlem
cheeffs avatar
Mnja han var ju Officer och blivande flygingenjör i flygvapnet...från lite google...å dom ska väl ha lite starkare psyke får jag för mej. Nu var väl kanske detta ett tag sen men ändå. Plus att han stod ju ut med Bionda ett tag så den mannen pallar nog med allt
Citera
2007-03-12, 11:13
Medlem
dajves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViviSthlm
Kan det inte vara han som Linda R vad med i big brother? Micke tror jag han heter.

Åså bor han i Luleå och inte i Umeå
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in