2007-03-01, 17:30
Medlem
Kikat runt på forumet en hel del och läst mycket gott om N-ethyl-2c-b och tänkte att jag skulle slänga iväg en order och pröva på.
Sagt och gjort så la jag en beställning förra veckan på 200mg samt 10 dxm. Jag fick min orderbekräftelse men inget mail med kontonummer osv.
Jag mailar dom och får svar nästan direkt med uppgifterna.
Jag betalar in och på sidan står det att det ska skickas inom 24 efter att betalningen regristrerats.
Eftersom jag betalade över internet så ska ju pengarna överföras direkt.
Nu till det knepiga, har inte fått ett livstecken på dom på en vecka strax trotts skickade mail med funderingar om något gått fel från min sida.

Jag valde rekomenderat så då borde jag fått något mail med kolliid tycker jag om det nu skickats. Tror jag gjort allt rätt med inbetalningen och skrev in mitt ordernummer samt deras autogiro samt kollade så det var rätt flera gånger.

Så till min frågeställning är jag en dum idiot som klantat mig, har blivit blåst eller är det fler på forumet som råkat ut för detta?
Citera
2007-03-01, 17:33
Medlem
DeepForests avatar
Räkna med att det kan ta över 2 veckor om inte mer. Man vet inte vart man har Lars. Skulle du mot förmodan bli blåst, bli inte överaskad.
Citera
2007-03-01, 17:33
Medlem
FSB har nån idé om att istället för att skicka iväg överföringen direkt när man fyllt i alla uppgifter så måste man godkänna den först via nån liten ruta uppe i högra hörnet och med dosan. har du gjort det?

Citat:
Ursprungligen postat av Porrbild
Kikat runt på forumet en hel del och läst mycket gott om N-ethyl-2c-b och tänkte att jag skulle slänga iväg en order och pröva på.
Sagt och gjort så la jag en beställning förra veckan på 200mg samt 10 dxm. Jag fick min orderbekräftelse men inget mail med kontonummer osv.
Jag mailar dom och får svar nästan direkt med uppgifterna.
Jag betalar in och på sidan står det att det ska skickas inom 24 efter att betalningen regristrerats.
Eftersom jag betalade över internet så ska ju pengarna överföras direkt.
Nu till det knepiga, har inte fått ett livstecken på dom på en vecka strax trotts skickade mail med funderingar om något gått fel från min sida.

Jag valde rekomenderat så då borde jag fått något mail med kolliid tycker jag om det nu skickats. Tror jag gjort allt rätt med inbetalningen och skrev in mitt ordernummer samt deras autogiro samt kollade så det var rätt flera gånger.

Så till min frågeställning är jag en dum idiot som klantat mig, har blivit blåst eller är det fler på forumet som råkat ut för detta?
Citera
2007-03-01, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piraten
FSB har nån idé om att istället för att skicka iväg överföringen direkt när man fyllt i alla uppgifter så måste man godkänna den först via nån liten ruta uppe i högra hörnet och med dosan. har du gjort det?

Kör med nordea, där får man välja om när det ska skickas in och jag skrev inte i något vilket betyder att det överförs direkt. Men just det suspekta är att jag inte hört ett ord även om jag skickat ett par mail och frågat. Just för att jag börjat fundera på om jag klantat mig med inbetalningen
Citera
2007-03-01, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepForest
Räkna med att det kan ta över 2 veckor om inte mer. Man vet inte vart man har Lars. Skulle du mot förmodan bli blåst, bli inte överaskad.

De var som fan, jag får sitta här och rulla tummarna ett tag framöver då alltså
Citera
2007-03-01, 18:05
Medlem
pilatuss avatar
Det där med 24h är bara ett trick för att folk ska tro att det är en seriös rörelse som är service minded.

CA blåser dig inte, med 99,12% säkerhet. Vänta tills Lars ronkat klart till tv-shop och så ska du se att det dyker om om nån vecka eller så.
Citera
2007-03-01, 19:08
Bannlyst
jag har ALLTID fått mina paket från lädermannen på 2 dagar. märkligt att alla andra har såna problem.

han kanske har favoriserat mig?
Citera
2007-03-01, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0sse
jag har ALLTID fått mina paket från lädermannen på 2 dagar. märkligt att alla andra har såna problem.

han kanske har favoriserat mig?

Samma här , tycker det är konstigt med folk som fått vänta 3 veckor på sitt paket. Det har MAX tagit 3dagar för mig och jag har beställt från CA och ND många många gånger
Citera
2007-03-02, 03:34
Bannlyst
mitt släpar nu 2v pulse4rna verkar fått snabbt dock *hmm*
Citera
2007-03-02, 09:57
Medlem
nops avatar
Hade för mig att jag läst en tråd om just detta! * hittade den inte så jag öppnade en egen, men den blev låst * : http://www.flashback.org/showthread.php?t=452451

Hur som helst! Någon som fått sina varor efter 18:e februari?

Det ser inte bra ut =/ .. har alltid fått min grejjer högst 4 dagar efter inbetalning. Nu närmar sig 2 veckors strecket.

Bastards
Citera
2007-03-02, 10:41
Medlem
MajorToms avatar
Ja
Citera
2007-03-02, 10:44
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorTom
Ja

Berätta mer Tom; beställningsdatum, leveransdatum?

Bara att gratulera om det stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in