2007-02-08, 00:10
Medlem
Misters avatar
Någon sån kan jag inte hitta vilket verkar märkligt.

Hur som helst. Vad finns det för skvaller om honom? Var hans morsa ensamstående och ung när hon ynglade av sig och hur mobbad var han egentligen i högstadiet? Hur lever han nu och har han kanske några sexuella preferenser som det inte skrivs om på den officiella hemsidan?
Citera
2007-02-08, 09:53
Medlem
Tjulle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Någon sån kan jag inte hitta vilket verkar märkligt.

Hur som helst. Vad finns det för skvaller om honom? Var hans morsa ensamstående och ung när hon ynglade av sig och hur mobbad var han egentligen i högstadiet? Hur lever han nu och har han kanske några sexuella preferenser som det inte skrivs om på den officiella hemsidan?

Vem faan é jimmie åkesson??
Citera
2007-02-08, 10:00
Medlem
abathingapes avatar
Fyra dåliga saker med Jimmie Åkesson:
(1) Han ser ut som om att han precis kommit från väckelsemöte på jehovas vittnen.
(2) Lönnfet
(3) Slipsnål och en urtvättad kostym.
(4) Stavar Jimmie med "-ie" på slutet.
Citera
2007-02-08, 10:05
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjulle2
Vem faan é jimmie åkesson??

http://www.jimmieakesson.se/
http://www.sverigedemokraterna.net/
Citera
2007-02-08, 10:56
Medlem
du dins avatar
(4) Stavar Jimmie med "-ie" på slutet.[/quote]

Han försöker väl ducka det faktum att han har ett sk y-namn.
Citera
2007-02-08, 11:37
Medlem
Airbuzzs avatar
Sverigedemokraterna... Dom är som en bilmek som tycker det är jätteviktigt att byta tändstift i bilen men inte kan något mer.

Hur fan ska det gå om eller när SD får mer makt, har dom NÅNTING mer än att de vill stoppa invandringen?

De två ungtupparna som var med på TV4-dokun igår: Jimmie och Roger nånting, ingav inget förtroende precis.

Dom vill också sänka skatterna och samtidigt förbättra den offentliga sektorn (vem vill inte det, det svåra är väl att göra det) och baserar sig på "kristen etik!" *Brrrr*
Citera
2007-02-08, 12:05
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av du din
(4) Stavar Jimmie med "-ie" på slutet.

[/quote]Han försöker väl ducka det faktum att han har ett sk y-namn.[/quote]

Haha sant! Y-namn, myten som blev sanning.

Appropå Jimmie verka han inte ha helt koll på vad partiet stod för. Kändes mest som han kommit fel och kunde lika gärna varit i vilken kamratförening som helst.

Att han begått grova brott bekräftar ju att ibland kan skenet bedra.
Citera
2007-02-08, 12:15
Medlem
johnjohns avatar
Dokumentären igår visade bara en massa förvirrade själar som hade en massa åsikter om invandringen men inga konkreta förslag mer än att betala dem som vill åka hem.
Citera
2007-02-08, 12:19
Medlem
Nils Fläckes avatar
Är det bara jag som tror att den här tråden kommer urarta i en politisk diskussion?
Citera
2007-02-08, 12:19
Medlem
Han försöker väl ducka det faktum att han har ett sk y-namn.[/quote]

Haha sant! Y-namn, myten som blev sanning.

Appropå Jimmie verka han inte ha helt koll på vad partiet stod för. Kändes mest som han kommit fel och kunde lika gärna varit i vilken kamratförening som helst.

Att han begått grova brott bekräftar ju att ibland kan skenet bedra.[/quote]

Jag vet att Roger Hedlund är straffad för en rad brott. Vad för brott har Jimmie Åkesson begått och vad har han dömts för?
Citera
2007-02-08, 12:24
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils Fläcke
Är det bara jag som tror att den här tråden kommer urarta i en politisk diskussion?

All in!

Upp till moddarna att hålla ögonen på för mycket OT
Citera
2007-02-08, 13:01
Medlem
Birabackens avatar
Tycker han verkar vara ganska stabil. Han ägde ju Ashberg och Insider så det dånade om det.

Gårdagens dokumentär och hans agerande där kan jag inte uttala mig om, däremot är jag säker på att det var vinklat som vanligt. Något skvaller om mannen i fråga har jag inte direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in