• 1
  • 2
2007-01-22, 13:35
Medlem
buddsans avatar
vad heter det som man brukar bli helt varm gosig av som bankar ut tjack med r det koffaxon eller har jag fel?
Citera
2007-01-22, 13:36
Medlem
LostSouls avatar
Hehe...dextro..
Citera
2007-01-23, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LostSoul
Hehe...dextro..

du menar att man blir "het och varn och gosig" av dextropur=fruktsocker?

tror han tnker p koffazon.
koffazon r en smrtstillande medicin (typ alvedon) som dessutom innehller koffein.. Man blir tyvrr svettig och jvlig av, de flesta (i alla fall alla som inte skjuter tjacket) hatar nr tjacket r bankat med koffazon. Men vissa som skjuter tycker visst om det..
Citera
2007-01-23, 02:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baronE_
du menar att man blir "het och varn och gosig" av dextropur=fruktsocker?

tror han tnker p koffazon.
koffazon r en smrtstillande medicin (typ alvedon) som dessutom innehller koffein.. Man blir tyvrr svettig och jvlig av, de flesta (i alla fall alla som inte skjuter tjacket) hatar nr tjacket r bankat med koffazon. Men vissa som skjuter tycker visst om det..

senaste tjacket vi drog i glada vnners lag sved som bara den i snoken
mot slutet av dag 2 fick man dra flera sm linor med ca 20sek mellan rum fr de gjorde riktigt ont i nsan har aldrig lnnt den brnnade svidande knslan i nsan kan de va detta sk koffazon som de var utblandat med?
var riktigt bra drag i de fr vrigt...
Citera
2007-01-23, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ken_park
senaste tjacket vi drog i glada vnners lag sved som bara den i snoken
mot slutet av dag 2 fick man dra flera sm linor med ca 20sek mellan rum fr de gjorde riktigt ont i nsan har aldrig lnnt den brnnade svidande knslan i nsan kan de va detta sk koffazon som de var utblandat med?
var riktigt bra drag i de fr vrigt...
En frga, om det knns som batterisya i snoken, varfr inte bomba?????
Citera
2007-01-23, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av My_Evil_Twin
En frga, om det knns som batterisya i snoken, varfr inte bomba?????

hrt lite rykten m att man frlorar massa vrde fullt pulver p de sttet
men de kanske bara e dumma envetna rykten
Citera
2007-01-23, 03:21
Bannlyst
Citat:

varfr skulle ngot frsvinna? det kan ju inte direkt rymma ur magen p en.. av mina erfarenheter s fungerar bomba bra om inte bttre n snorta, det slr p fortare med linor men hller i sig lngre med bomber.
Citera
2007-01-23, 12:52
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PureUnderground
varfr skulle ngot frsvinna? det kan ju inte direkt rymma ur magen p en.. av mina erfarenheter s fungerar bomba bra om inte bttre n snorta, det slr p fortare med linor men hller i sig lngre med bomber.

och sen r det en frdel att man slipper smaken d man bombar... jag blir nog hlldre slagen hrt och lnge i ansiktet n att knna tjacket rinna ner fr halsen.......
Citera
2007-01-23, 13:31
Medlem
Citat:
Jag har hrt dom ryktena jag med, men har under alla r aldrig sett ngot som stdjer den teorin.
Mina egna erfarenheter sger att det funkar mycket smre att dra upp det i nsan n att bomba.
Jag har under en kvll dragit in mngder genom snoken som jag skulle hamnat i omlopsbana om jag bombat, och jag vet det eftersom jag senare bombade av samma sndning.
Och s har det varit alla gnger jag haft mjlighet att testa p det sttet.
Men man frlorar ju en hel del av party knslan nr man bombart
S frgan r vad man tycker coolhets faktorn r vrd
Sjlv s spelar det ingen roll vad jag gr, jag r totalt utan coolhet
Citera
2007-01-24, 02:11
Medlem
pinkapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
och sen r det en frdel att man slipper smaken d man bombar... jag blir nog hlldre slagen hrt och lnge i ansiktet n att knna tjacket rinna ner fr halsen.......

testa gelatinkapslar

edit; Lste fel >,<..
Citera
2007-01-24, 02:24
Bannlyst
Citat:

sch, obehaget med snortning gr vl att vervinna, om det inte r vrstans fultjacket d.. annars kan du ju skjuta upp de i hcken
Citera
2007-01-24, 02:38
Medlem
WaRs avatar
Citat:

Snortar man som man ska snorta s rinner inget eller eventuellt vldigt lite ner i halsen :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in