• 1
  • 2
2007-01-10, 00:12
Medlem
Squalos avatar
Det går reklam för Com Hem, där de här små gubbarna har byggt nytt kök.

Dom mummlar något om att musik-playlisten är nerladdad, laglig.

Sen säger dom typ "Allt här är köpt över internet".

Efter det drar den kvinnliga gubben upp en pava skumpa!

Dessa har alltså beställt skumpan över internet! Vilket staten kommit fram till är strängt smugglingsbrott!

Ska man acceptera detta?!?!
Citera
2007-01-13, 15:30
Medlem
Godslayers avatar
Mja, det är ju Champis hon drar fram.
Citera
2007-01-13, 15:44
Bannlyst
Är det dom där små ler-gubbarna du menar? Shit, vilket scoop du är i hälarna på.

Följ gärna upp det.
Citera
2007-01-13, 18:02
Medlem
Har svårt för one-liners men här passar endast en " "
Citera
2007-01-13, 21:24
Medlem
Bjerons avatar
Jag har inte svårt för oneliners, men jag tror som du. Du är ett stort scoop i hälarna, följ gärna upp det med lite livliga debatter om Göran P och hans sexdebut så har du något stort. Jag måste erkänna att Com Hem reklamerna är mycket suspekta!
Citera
2007-01-13, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bjeron
Jag har inte svårt för oneliners, men jag tror som du. Du är ett stort scoop i hälarna, följ gärna upp det med lite livliga debatter om Göran P och hans sexdebut så har du något stort. Jag måste erkänna att Com Hem reklamerna är mycket suspekta!

Någon fler än jag som har lagt märke till att pappan i "familjen" pratar exakt likadant som den extremt jobbige Allram Est?
Citera
2007-01-21, 01:36
Medlem
D.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godslayer
Mja, det är ju Champis hon drar fram.

Helt rätt, champis är det. Så det verkar inte som om det blir nåt scoop
Citera
2007-01-21, 01:40
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.K
Jo, det blir ju det när det kommer nån fitta och drar upp tråden efter att den legat i en vecka.
Citera
2007-01-21, 10:58
Medlem
bjäbb bjäbbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Jo, det blir ju det när det kommer nån fitta och drar upp tråden efter att den legat i en vecka.

Hahaha! Känns det jobbigt att bli påmind om hur fruktansvärt fel man kan tolka reklam?
Citera
2007-01-21, 12:09
Medlem
Grejen är ju att hon säger "Champis", vilket ju är ett specifikt läskmärke, fastän flaskan inte alls har något att göra med en Champisflaska... I själva verket syns bokstäverna "champa[...] på flaskan. Rimligen är dockfilmen gjorde med tanken att det skulle vara champagne (vilket också passar väl med att den först visades kring nyår). Sedan har man av någon anledning valt att säga Champis istället. Att anledning skulle vara tolkningen att hon köpt den på nätet låter lite långsökt, det skulle kunna vara så att man inte vill påpeka att de dricker alkhol... Klart är att man justerat filmen från ursprungsidén, men det är lite oklart varför.

/J
Citera
2007-01-21, 12:16
Medlem
the_first_twos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.K

jag la märke till en sak när jag såg den häromdagen. hon SÄGER champis, men när man tittar på flaskan ser man bokstäverna "champan", så det kan inte vara champis, utan smugglat champange! vi är något på spåren, vi är nära den riktiga sanningen nu..

edit:, fan åvanstående han före.
Citera
2007-01-21, 12:23
Medlem
Pastor Franzs avatar
Hon skulle ju lika gärna kunna ha sagt skumpa istället för champis, hon menar ju fortfarande champagne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in