• 1
  • 2
2007-01-03, 00:04
Medlem
Filleyes avatar
Vet ni om det går att göra snus på grönt?
Citera
2007-01-03, 00:15
Medlem
Bloodhounds avatar
Jag vet att det har avhandlats i tidigare trådar om man får effekt på det.. Är du intresserad av den någon slags kulinarisk upplevelse eller vill du bli bäng?
Citera
2007-01-03, 00:23
Medlem
j-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filleye
Vet ni om det går att göra snus på grönt?

Aldrig hört något om det men är intresserad av att veta om det verkligen fungerar
Inte för att jag gillar snus men vore kul att veta.
Citera
2007-01-03, 00:26
Medlem
Filleyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Jag vet att det har avhandlats i tidigare trådar om man får effekt på det.. Är du intresserad av den någon slags kulinarisk upplevelse eller vill du bli bäng?

Jag vill pröva göra snus på grönt därför att det lär vara en säregen smakupplevelse och om man faktiskt kan bli mer eller mindre bäng på det gör det hela aningen roligare.

Perfekt för folk som vardagsröker lite, samt snusar.

Lär ju inte behöva så sjukt mycket grönt för att koka ihop en enstaka dosa (50g) så jag kan ju lika gärna pröva det, eller hur?
Citera
2007-01-03, 00:26
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j-o
Aldrig hört något om det men är intresserad av att veta om det verkligen fungerar
Inte för att jag gillar snus men vore kul att veta.

Nej!

1. Det finns inget opolärt lösningsmedel i käften så THC+övriga aktiva ämnen kan inte lösas i nåt.
2. Även om det kunde det så skulle det inte finnas nåt som kan ta upp det i käften, eftersom slemhinnorna på sin höjd släpper igenom lite vattenlösliga ämnen.
Citera
2007-01-03, 00:29
Medlem
Megalomanias avatar
Det har som sagt avhandlats ett flertal ganger och nej, det fungerar inte att fa effekt. Daremot ar ju vissa rokare besatta av produkter gjorda pa cannabis (sprit, ol, choklad, tval och fan och hans moster) sa snus gjort av eller smaksatt med cannabis skulle antagligen ga att marknadsfora som en kul kuriosapryl.
Citera
2007-01-03, 00:32
Medlem
Pork!s avatar
Citat:
2. Även om det kunde det så skulle det inte finnas nåt som kan ta upp det i käften, eftersom slemhinnorna på sin höjd släpper igenom lite vattenlösliga ämnen.
MM, jag håller med Bloodhound här. Snackade med en äldre marrockan som sa bestämt att cannabis ska aldrig komma i kontakt med saliv.
Citera
2007-01-03, 00:33
Medlem
Filleyes avatar
Får testa och se om det smakar bra då.
Aningen dyrt att fortsätta snusa kanske.
Citera
2007-01-03, 00:37
Medlem
j-os avatar
Citat:
Nej!

1. Det finns inget opolärt lösningsmedel i käften så THC+övriga aktiva ämnen kan inte lösas i nåt.

Okey då vet jag
Citera
2007-01-03, 00:44
Bannlyst
Har läst på erowid att man kan bli bäng av munbloss, så pyttelite effekt borde det ju kunna ge om man slänger in en femma under läppen. Om inte annat så rinner nog lite ner i magen till så får man effekt på så vis :P
Citera
2007-01-03, 00:56
Medlem
realnick, förstå att biten är lika stor när du tar ut den som när du stoppa in den.
några polare tappade bort en femma en mörk regning sommar natt, och vem hittade den inte två-tre dagar senare?
Citera
2007-01-03, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
realnick, förstå att biten är lika stor när du tar ut den som när du stoppa in den.
några polare tappade bort en femma en mörk regning sommar natt, och vem hittade den inte två-tre dagar senare?
Man kan testa med grönt ^^ om det inte funkar så är det ju bara att spotta ut, torka och röka
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in