• 1
  • 2
2007-01-02, 16:37
Medlem
THeJUlks avatar
råg helst ^^
Citera
2007-01-02, 16:42
Medlem
Shitzors polares avatar
Inte för att jag sitter och spelar frekvent på min mobil men fick ett spel som hette "Yetisports-Directors Cut" av min bror.
Ganska kul att sitta och spela om man sitter på buss eller dylikt.
Citera
2007-01-02, 20:20
Medlem
Har blivit halvt beroende av QuadraPop på min SE K610i,
ganska kul tetrisliknande spel.
Citera
2007-01-02, 20:33
Medlem
303experiences avatar
GravityDefied

Ett spel liknande elastomania, där man åker motorcykel och ska ta sig förbi gupp och sånt. Tar ett tag att vänja sig bara men sen kan man inte sluta spela! Minns att jag satt på toaletten och sket i 2-3 timmar eftersom jag fastnade med detta spel

Ancient Empires (tror jag att det hette)

Ett spel som är turn-based. Man har en kung och så kan man utbilda soldater, bågskyttar m.m. Taktik till 100%

Båda spelen finns gratis som .jar filer på nån sida jag inte minns nu.
Citera
2007-01-02, 20:45
Medlem
Cum*s avatar
Jag gillar The Fall, storyn är lik Fallouts men det är mer strategi i detta(mobilspelet).
Citera
2007-01-02, 21:59
Medlem
d03ahs avatar
Jag laddade ner ett korsordsprogram från Aftonbladet för ett tag sen. Det var riktigt bra, tyvärr fick man bara ett korsord gratis och resten kostar 10 kr/st (men det är det värt).

Svårighetsgraden är lagom och spelkänslan mycket hög. Inmatningen funkar riktigt bra och när du är nöjd så går det att rätta korsordet. Sen är det bara jämföra resultatet med sina polare.
Citera
2007-01-02, 23:02
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 303experience
GravityDefied
Gravity Defied och DOOM RPG är det som har förstört min telefons joystick

Citera
2007-01-03, 00:50
Medlem
Citat:
GravityDefied

Ett spel liknande elastomania, där man åker motorcykel och ska ta sig förbi gupp och sånt. Tar ett tag att vänja sig bara men sen kan man inte sluta spela! Minns att jag satt på toaletten och sket i 2-3 timmar eftersom jag fastnade med detta spel

GravityDefied

Bästa mobilspelet!

Spelar nästan varje gång ja sitter och skiter. Har varvat det på diverse olika sätt, just nu skall jag klara dom svåraste banorna med den klenaste cykeln, 100cc.

Siege

Är ganska kul, men ganska enformigt. Man skall skydda sin borg mot div. fiender med pilbåge. Sen kan man uppgradera lite grejor.

Tetris

Behöver väll ingen förklaring...
Citera
2007-01-03, 00:56
Medlem
303experiences avatar
Kan ge en liten förhandstitt på Gravity Defied för de som inte spelat.

http://www.codebrew.se/gdtr/images/gdtr_hole.gif

http://www.codebrew.se/gdtr/ är för övrigt den officiella sidan
Citera
2007-01-03, 00:59
Medlem
Remslems avatar
Visserligen inte spelat så mycket på mobil, men tycker Tetris är det enda som går an.
Citera
2007-01-03, 12:16
Medlem
glyos avatar
Citat:
GravityDefied

Ancient Empires (tror jag att det hette)

Ett spel som är turn-based. Man har en kung och så kan man utbilda soldater, bågskyttar m.m. Taktik till 100%

Båda spelen finns gratis som .jar filer på nån sida jag inte minns nu.
GD är så jävla bra alltså! Man kan inte få nog av det spelet
Citera
2007-01-03, 14:18
Medlem
Dreass avatar
Hej! Quadrapop blir beroende framkallande efter ett tag men se till att ha en nyare version eller mobil isf, min W800 har bara så att highscoren går till 99999 vilket inte är så kul! Jezzball eller minigolf är kul tycker jag också!

Andreas
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in