Jag kommer ihåg att jag tog sju stycken tabletter förut. Tidigare, samma dag, hade jag tagit två stycken. Jag kommer inte ihåg vilken styrka det var på dom, men det var väl standard. Jag visste inte så mycket om mediciner på den tiden, och anledningen till att jag tog dessa tabletter var att jag ville dö. Men det gick ju inte.

Istället så vaknade jag upp nästa morgon, med vatten och blod på golvet, ett block och en penna (som jag inte visste var jag hade fått tag på). Det här var när jag bodde på ett behandlingshem, och blodet kom efter att jag hade skurit mig, det var bara det att det hade stänkt lite överallt. Jag hade vaga minnen av att jag hade dragit någon i personalen i håret. Och det jag hade också, fick jag reda på när jag frågade. Han hade dreadlocks och jag tyckte det var fint. Han var tydligen också rädd om sitt hår och han hade inte blivit så glad när jag gick runt och drog i det hela tiden. Jag fick också reda på att jag hade spelat hög musik på natten så att alla andra inte kunde sova. Det kanske inte var en skräckhistoria, men det var inte trevligt att inte komma ihåg vad man gjorde...