• 1
  • 2
2006-12-20, 22:02
Bannlyst
Här tycker jag vi samlar alla skräckupplevelser på noccarna...

Vem vill börja berätta?
2006-12-20, 22:09
Medlem
lat_jävels avatar
Någon skulle ju kunna börja med att länka till alla historierna som redan finns..

/lat_jävel
2006-12-21, 01:31
Medlem
Tord_Ywels avatar
http://www.flashback.org/showthread...=1#post5840869
2006-12-21, 01:32
Medlem
nojas avatar
Hur ska man minnas dom ?
2006-12-21, 02:18
Medlem
Tord_Ywels avatar
man får väl skaffa en bisittare som dokumenterar hela spektaklet
2006-12-21, 02:50
Medlem
Toxikomans avatar
Jag somnar inte av dem.
2006-12-21, 04:53
Medlem
nonameds avatar
Nice tropic. Brukar vel vara alkohol inblandat med stilnoc. När du snacka skräckhistorier .
2006-12-21, 12:16
Medlem
Miyamotos avatar
Jag kommer ihåg att jag tog sju stycken tabletter förut. Tidigare, samma dag, hade jag tagit två stycken. Jag kommer inte ihåg vilken styrka det var på dom, men det var väl standard. Jag visste inte så mycket om mediciner på den tiden, och anledningen till att jag tog dessa tabletter var att jag ville dö. Men det gick ju inte. Istället så vaknade jag upp nästa morgon, med vatten och blod på golvet, ett block och en penna (som jag inte visste var jag hade fått tag på). Det här var när jag bodde på ett behandlingshem, och blodet kom efter att jag hade skurit mig, det var bara det att det hade stänkt lite överallt. Jag hade vaga minnen av att jag hade dragit någon i personalen i håret. Och det jag hade också, fick jag reda på när jag frågade. Han hade dreadlocks och jag tyckte det var fint. Han var tydligen också rädd om sitt hår och han hade inte blivit så glad när jag gick runt och drog i det hela tiden. Jag fick också reda på att jag hade spelat hög musik på natten så att alla andra inte kunde sova. Det kanske inte var en skräckhistoria, men det var inte trevligt att inte komma ihåg vad man gjorde...
2006-12-21, 13:08
Medlem
Himmler!s avatar
Det behövs ingen alkohol för att bli helt efterbliven på stilnoct. Har man ett 30 pack och kommer på den smarta idèn att ta ett par stycken extra för skojs skull så slutar det ofta med att man vaknar upp dagen efter med en enorm ångest, total minnesförlust och ett tomt pillerpaket. sen börjar telefonen ringa och diverse bekanta berättar om alla sjuka samtal man har har ringt natten innan. Inte roligt alls stilnoct= helvetsdrog.
2006-12-21, 13:20
Medlem
nonameds avatar
Nu är det såhär att läkare skriver hälst inte ut mycke av en vara som man kan överdosera i den höga grad så det leder till döden. Det är alkoholen isåfall.
Kan berätta att en kille körde moped med några stilnoc i sig. Han tappade helt avståndsbedömningen. Krockade rätt bra i 50-60km/t. Men det gick bra men killen. En annan nöt att Dosat. Sen dragit iväg och somnat på mopeden efter några stilnoc med. Bättre att ta en bil med engång dra gärnet. Se om man klarar det skratta om det gick . En annan hadde tagit Dos. Varit vaken 2 dagar. Tog en stilnoc uppfattade som att lägenheten var en karusell. hehe. Han var tvungen att sätta sig vid ett fönster för att det skulle sluta.
2006-12-21, 13:23
Medlem
Himmler!s avatar
Jo, men med skräckhistorier menade vi väl inte letala överdoser. Att dö av en stilnoct överdos är extremt svårt även med stora mängder alkohol inblandat.
2006-12-21, 13:26
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jo, men med skräckhistorier menade vi väl inte letala överdoser. Att dö av en stilnoct överdos är extremt svårt även med stora mängder alkohol inblandat.
Men det är en insomningstablett. Inget som du typ sjunker in och blir tröttare och tröttare. Därför kan det användas som en drog. Och att hjärtat stannar som du säger är nog högst ovanligt. Inget svårt att hålla sig vaken om man vill.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in