• 1
  • 2
2006-12-16, 22:18
Medlem
lill-mes avatar
Tjenare. Jag vet att det har varit mycket kratom trådar förut etc. Sökt nu i en timma cirka. Men hittar faktiskt inte en ända tråd om hur många gram man ska ha första gången när man dricker kratom té. Eller hur man kokar teét. Lägger man lite kratom i en kastrull med 2-3 dc vatten och kokar upp och sen stoppar ned en påse frukt te och slurpar allt? Eller hur gör man? Hur många gram en första gång?

Om ni upplever alla dessa trådar jobbiga kan ni låsa och radera tråden så fort jag har fått svar på min fråga.

Tack så mycket på förhand!
Citera
2006-12-17, 00:40
Medlem
Derisions avatar
Jag kommer tyvärr inte ihåg hur jag gjorde, men jag minns att jag híttade svaret här på FB.. så sök vidare, det finns här någonstans.
Citera
2006-12-17, 01:05
Medlem
willedenstores avatar
Ett tips är att skriva vad du har för Kratom..
Citera
2006-12-17, 01:11
Medlem
Derisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willedenstore
Ett tips är att skriva vad du har för Kratom..

Smart.. jag är glad att det alltid finns nån som lägger till det jag missat i ett inlägg
Citera
2006-12-17, 09:36
Medlem
lill-mes avatar
Kratom premium från smartbar.
Bästa kvalité från thailand
Citera
2006-12-17, 09:47
Medlem
Trollishs avatar
ta 5 gram typ.
Citera
2006-12-17, 10:10
Medlem
lill-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
ta 5 gram typ.

För den första gången?
I en liknande tråd rekommenderade dom 1-2 gram.
Fast dock var den väldigt löst sammanhängande
Citera
2006-12-17, 13:33
Medlem
willedenstores avatar
Det är upp till dig själv.. 5g första gången låter dock lite väl kanske. 1-2 låter för lite. 3g låter fint
Citera
2006-12-17, 15:38
Medlem
Derisions avatar
Ja ta hellre för lite första gången, och öka dosen nästa gång. Om det är premium rekommenderas väl 3g. som nedan, men för mig personligen var det alldeles för lite.
Citera
2006-12-17, 16:43
Medlem
lill-mes avatar
All right. jag tar 1½ tesked första gången då om det inte räcker så fyller jag på ännu mera.

Men jag är inte vad vid någon som helst drog sedan innan. Så det var därför jag undrade. Förutom alkohol och nikotin då.
Citera
2006-12-18, 13:02
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lill-me
Kratom premium från smartbar.
Bästa kvalité från thailand

Tyvärr håller inte henkes kvalité någon vidare hög standard...
Jag fick en testdos på 5g för att testa om det var bra eller ej. Men 5g räkte inte.
Både KD's och PAH's är visserligen inte nödvändigtvis bättre, men man får brutala mängder mer för pengarna!

Jag gillar smartbar, men jag önskar bara att det ska vara det non-profit företag som det utger sig för att vara. Klart pengar ska tjänas, annars försvinner meningen. Men 199:- för 10g är rip-off. Och då han håller en smartshop borde han precis som alla andra försäljare kunna köpa wholesale från PAH, vilket skulle dra ner priserna rehjällt!

Jag betalar ca 20:- /10g. Det är en rätt stor skilnad
Citera
2006-12-18, 15:37
Medlem
weirdbeatss avatar
Vad är fördelen med att göra te av det? Kan man inte bomba i cigarettpapper? Är det mysfaktorn det handlar om?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in