2006-12-13, 02:21
Bannlyst
Tjenare!

Spelet kommer inte förens nästa år men här i denna tråd ska vi främst till början spekulera i hur det kommer att utveckla sig...det menas vad kommer handlingen att vara i spelet? kommer det att se så otroligt snyggt ut till PS3 så att man nästan blir kåt på det mer än sin flickvän och kommer vi få återse några kära karaktärer från tidigare spel i serien som Carl Johnson från San Andreas?

Hur jag vill att spelet ska vara

*Det ska gå att kunna flyga från det första staden till Liberty City och Vice City och san Andreas

*Det ska bli ett gäst spels framträdande av Carl Johnson

*spelet ska utspela sig i just år 2007

Ja jag kommer inte på allt jag vilkl se i spelet men bygg gärna på i tråden så kommer vi fram till någonting tillsammans

Mvh
/FlashX
Citera
2006-12-13, 02:27
Medlem
Civile99s avatar
Dom flesta har postat sina önskemål och drömmar om GTA4 i san andreas tråden de sista sidorna redan.

En sak som jag kräver att det ska finnas är att man ska kunna råna butiker, banker, gärna folk på gatan också. Sen måste poliserna ha mycket bättre AI och kunna göra mer saker än i SA, dvs skjuta, rulla runt, springa, slåss på samma monotona sätt.
Citera
2006-12-13, 06:14
Medlem
Knarkads avatar
Jag hoppas dom förbättrar AI:n på snutarna så att dom iallafall hoppar bort från vägen än rakt in i min bil som färdas 150km/h.

Sen är det ju massa andra saker som råna butiker, fler typer av fordon, vintertid/sommartid dvs säsonger, etc etc.
Citera
2006-12-13, 06:58
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashX
kommer det att se så otroligt snyggt ut till PS3 så att man nästan blir kåt på det mer än sin flickvän och kommer vi få återse några kära karaktärer från tidigare spel i serien som Carl Johnson från San Andreas?
360 kommer förmodligen ha bättre grafik. (var tvungen, hihi)

Själv så tror jag att man denna gången kommer kunna välja hur man vill att sin gubbe ska se ut, dvs kön, hudfärg mm.

Sen så kommer det nog bli större och så, som varje nytt GTA spel är.
Citera
2006-12-13, 07:08
Medlem
speedfreeks avatar
Hade ju kunnat vara ball att göra en dynasti över det a la Sims. Man börjar med en karaktär som yngling som spelar sig upp och till slut leder ett stort syndikat. Hans son tar över (man spelar inte allt familjetjaffs), blir lurad/ditsatt/motsv och det blir nya utmaningar.

Nåt sånt hade varit rätt skoj.
Citera
2006-12-13, 09:32
Medlem
Swe.patriots avatar
Rätt tråkigt ändå att skriva i den här tråden när allt finns i gta tråden.
Citera
2006-12-13, 09:41
Medlem
Protagonistens avatar
Något jag tycker de borde ha fixat ända sedan första GTA3 är alla buggar.

AI:n måste också putsas upp, nu har de ju ändå ett väldigt stort medium att lägga in all extra data på.
Citera
2006-12-13, 10:27
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protagonisten
Något jag tycker de borde ha fixat ända sedan första GTA3 är alla buggar.

AI:n måste också putsas upp, nu har de ju ändå ett väldigt stort medium att lägga in all extra data på.
Lite exempel på buggar som inte fixats?

Själv önskar jag mig ragdolls, samt mer snygga bilar av typen av de vanliga sedanerna som fanns i SA. Typ Las Venturas PD Chevrolet Capricer *dräggel*

Finns det några bilder på spelet?
Citera
2006-12-13, 11:44
Medlem
Rokker_87s avatar
Jag tycker att man ska kunna bestämma vad ens gäng ska heta, och hur dom ska ser ut.
Citera
2006-12-13, 11:52
Medlem
Vill att man ska kunna hamna i fängelse och fortsätta spelet inlåst ett visst antal spel dagar. Och att man får välja hur gubben ska se ut, plus fler klädplagg att välja på, rätt likt San Andreas tycker jag det ska vara eftersom det är de bästa GTA spelet hittils (Älskar Los Angeles miljön och gäng temat:shoot2. Och att gubben ska kunna dricka o knarka så ser man lite vingligt på skärmen osv.
Vad är AI?
Citera
2006-12-13, 11:58
Medlem
Protagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Lite exempel på buggar som inte fixats?
Finns det några bilder på spelet?

Förutom alla grafikbuggar så är det främst hur karaktären reagerar i miljön, att hoppa och springa utan att bilar tvärstoppar eller att man hamnar fel osv. Helt enkelt att karaktären ska göra det man vill och förväntar sig utan några konstigheter
Fast bortsett från buggarna så är GTA en väldigt bra spelserie ändå.

Finns tyvärr inga bilder på spelet än, det lär dyka upp under sommaren skulle jag tro.
Citera
2006-12-13, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swe.patriot
Rätt tråkigt ändå att skriva i den här tråden när allt finns i gta tråden.

Om det nu är så tråkigt, varför skrev du då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in