2006-12-05, 22:26
Medlem
Rubbes avatar
http://youtube.com/watch?v=09fqyF7givY

Själv har jag inte skaffat mig en 360 än, men med tanke på att det kommer fler och fler måstespel får man väl göra det. Detta kommer i mars och så här spontant känns det som ett sånt spel som kommer att förtjäna 10/10 och få mig att definitivt springa till affären och inhandla en 360.
Citera
2006-12-05, 22:29
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
http://youtube.com/watch?v=09fqyF7givY

Själv har jag inte skaffat mig en 360 än, men med tanke på att det kommer fler och fler måstespel får man väl göra det. Detta kommer i mars och så här spontant känns det som ett sånt spel som kommer att förtjäna 10/10 och få mig att definitivt springa till affären och inhandla en 360.

Ett av många måstespel som kommer nästa år.
Citera
2006-12-05, 22:35
Medlem
Hypnososs avatar
Hitman under medeltiden. Jade Raymond är ganska gullig.

Nej, men det här har jag hållt ögonen på. Jag har också läst att spelet ska vara helt free-roaming och inte uppdrags-baserat, uppdrag efter uppdrag så att säga. Allt som sticker ut ifrån byggnader mer än en tum ska man kunna klättra på också. Trevligt att kunna hjälpa munkar och få hjälp av dom också.

Det här ser mycket lovande ut.
Citera
2006-12-05, 22:35
Medlem
Protagonistens avatar
Ser verkligen fram emot det här spelet!
Känns lite som en blandning mellan Thief och Hitman (2 riktigt bra spelserier förövrigt), och att Ubisoft ligger bakom det hela så lär de leverera som alltid

Tycker de borde lägga upp det där E3-demot på Marketplace..
Citera
2006-12-05, 22:37
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnosos
Hitman under medeltiden. Jade Raymond är ganska gullig.

Nej, men det här har jag hållt ögonen på. Jag har också läst att spelet ska vara helt free-roaming och inte uppdrags-baserat, uppdrag efter uppdrag så att säga. Allt som sticker ut ifrån byggnader mer än en tum ska man kunna klättra på också. Trevligt att kunna hjälpa munkar och få hjälp av dom också.

Det här ser mycket lovande ut.

Ja det där med att man ska kunna använda allt som sticker ut en tum har jag också läst och det låter fantastiskt. Överhuvudtaget känns spelet helt vansinnigt bra.
Citera
2006-12-05, 22:40
Medlem
Neths avatar
Verkar vara ett helt fantastiskt bra spel. har hållit ögonen på detta ett tag.

Dock kommer jag att införskaffa det till PS3 när det väl släpps. Men det är en smaksak antar jag.
Citera
2006-12-05, 22:41
Bannlyst
Inget spel som jag direkt längtar efter. Kanske skaffar det till PS3 senare, om det får bra kritik.
Citera
2006-12-06, 00:44
Medlem
roppans avatar
Detta spel var ett av skälen till att jag köpte XBOX 360, bara efter att ha sett trailern. Jag blev helt frälst och har såklart väldigt höga förväntningar på det.

Jag tror att det kommer vara ett kanonspel, mycket tack vare att det är UBIsoft som ligger bakom det hela.
Citera
2006-12-06, 00:53
Medlem
whoopies avatar
Storyline Development

Kollade på "The storylien development" precis.... Detta är ett "Måste-ha-spel"
särkilt till ps3:an fiiiifan så klockren ..... snubbarna man ska mörda har funnits i verkligheten och platserna ser ut som dom gjorde på den tiden och även dom har funnits innan i tiden
Citera
2006-12-06, 22:31
Medlem
Grooms avatar
Det som är dumt är, varför är han inte klädd helt svart? Bländar in i skuggorna...
Citera
2006-12-06, 22:34
Medlem
joddla35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoopie
Kollade på "The storylien development" precis.... Detta är ett "Måste-ha-spel"
särkilt till ps3:an fiiiifan så klockren ..... snubbarna man ska mörda har funnits i verkligheten och platserna ser ut som dom gjorde på den tiden och även dom har funnits innan i tiden

Vill inte starta ett krig nu, men jag undrar bara varför särkilt till ps3. 360n har ju bättre grafikkort!?
Citera
2006-12-06, 22:52
Medlem
Hardtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joddla35
Vill inte starta ett krig nu, men jag undrar bara varför särkilt till ps3. 360n har ju bättre grafikkort!?

Försök inte ens börja den där jävla diskussionen nu igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in