Aaalla tjatar om hur bra det är och jag älskar musiken, så jag tänkte ge FF en chans, men frågan är vilket spel ska jag börja med? Vissa är kassa har jag hört vilka? thanxx
om du vill börja med dom bästa(enligt mig) så ska du först köra 7 eller 9:an.
jag gillar även 8:an fast den är en besvikelse för många, så jag tror att även du som inte har spelat nått av final Fantasy spelen(?) kommer tycka att det är dåligt.
sen är ju inget FF spel dåligt, bara om man är grafik petig.
tack tack^^ tror faktiskt jag börjar med 7an då, så får jag se sen^^
Gör det, finns inget FF spel som fängslat mig så mycket som sjuan. Kanske beror på att det var det första spelet i serien som jag spelade, but still...
Det skulle ju komma ett FF12 till DS som inte hade något med det som skulle komma till PS. Som skulle vara ett renodlat och "simpelt" FFspel som skulle få folk som aldrig hade spelat FF innan börja spela det. Har dock ingen aning om när det skulle släppas och du kanske inte orkar vänta
Började precis själv lira FF1 på Nintendo 16bitars.
Mest för att många sa att de var en av de bättre spelen som kom till den konsolen.
Är nog dock inget du ska starta med eftersom du borde vara ganska inbiten FF lirare om du ska överleva dom ljudeffekterna
sera att det är många som har spelat 9:an här, då måste jag också fråga(fast jag är medveten om att det är lite OT) om det är nån som har klarat Ozma?(minns inte exakt hur han heter men ni förstår nog vem jag menar)
sera att det är många som har spelat 9:an här, då måste jag också fråga(fast jag är medveten om att det är lite OT) om det är nån som har klarat Ozma?(minns inte exakt hur han heter men ni förstår nog vem jag menar)
Du får nog påminna mig är jag rädd.
Eller... bossen i sista chocobo-världen? (det lät ju lagomt nördigt) Stor, boll-liknande sak?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!