• 1
  • 2
2006-11-07, 02:16
Medlem
Civile99s avatar
Ja vad tycker ni om det ni som prövat det jämfört med tvåan? Hur är vapnena? Hur är "känslan" i spelet? Vad är dåligt med det?

När tror ni det släpps till PC? Jag tycker det är jävla dålig stil om dom inte släpper det till PC över huvud taget (som det ryktas om). Det ska visst finnas nån fjantig "gaming-kultur" med en massa "tävlingar" och skit som ska fortsättas byggas upp på Cod 2 ett tag till tycker vissa. Släpp spelet säger jag så får väl tomtarna som vill spela tvåan fortsätta göra det. Själv vill jag spela det senaste när möjligheten finns. Okej att dom vill tjäna lite pengar på det och släppa det på konsol sisådär 3 månader innan PC-release men inte mer.

Eller vad tycker ni?
Citera
2006-11-07, 02:25
Medlem
självklart att dem borde släppa det till pc. annars vettefan vad man skall varva Quakewars med
Citera
2006-11-07, 09:30
Medlem
jag va inne i en spelbutik i helgen där man kunde förhandsboka CoD3 och på baksidan va de ikryssat till vilka format de kom till, och visst fan va PC ikryssad så jag har förhoppningar
Citera
2006-11-07, 10:59
Medlem
Birabackens avatar
De bara måste släppa på PC annars blir jag arg :shoot2:
Citera
2006-11-13, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlondieGbg
jag va inne i en spelbutik i helgen där man kunde förhandsboka CoD3 och på baksidan va de ikryssat till vilka format de kom till, och visst fan va PC ikryssad så jag har förhoppningar
:character56:Vehey!
Citera
2006-11-13, 21:21
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Får hoppas på detta kollade på discshop men där stod det inte ett skit om att det skulle komma till pc var bara till spelkonsol å kommer det så hoppas jag på att spelet inte är så kort som dom övriga spelen i serien utan mer som Mohaa inte för långt inte för kort..
Citera
2006-11-14, 02:18
Medlem
corgans avatar
COD3 är en stor besvikelse.
Att ta bort elementära grejer såsom strategi och Search & Destroy som gjorde COD2 till var det var är att förstöra.
Multiplayerdelen är ett enda stort slaktande, 24 stycken som springer runt på alldeles för stora kartor och åker tråkiga fordon.
Ett spel man sedan länge sett fram emot och så gör dem såhär.

COD3 = Bögspel
Citera
2006-11-14, 03:04
Medlem
KillLovelyPonys avatar
har det kommit.
Citera
2006-11-14, 09:29
Medlem
läst runt lite och tydligen så skall det inte komma till pc..

Och det ryktas om at COD4 skall vara nutid.
Vettefan, det 'kan' ju vara positivt.

aja. 4:an kommer till pc iaf.
Citera
2006-11-28, 14:13
Medlem
Citat:

Fan jag har kommit på nu sådär i efterhand att de kanske va dom formaten som de inte kommer till som var ikryssade då de bara va två och det har släppts till flera nu. jaja vi säger att de är kasst så slipper man sörja allt för mycket.
Citera
2006-11-28, 17:50
Medlem
Swe.patriots avatar
Nog värt att köpa en xbox 360 bara till detta och alan wake tror jag, får väl ta och spara .

Är det sant att man är i paris på detta spelet? isåfall är det as tufft!
Citera
2006-11-29, 18:10
Medlem
majken_60s avatar
idag var jag n på EBGames och köpte Call Of Duty Deluxe Edition för 99:- och frågade samtidigt om 3:an skulle släppas till PC och då sa han att det förhoppningsvis skulle komm innan jul
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in