2006-10-22, 14:42
Medlem
Ja, har sökt och har ej hittat någon tråd angående detta lir.

Disskutioner, Nyheter och allt som därtill.

http://www.enemyterritory.com/
Citera
2006-10-22, 21:34
Medlem
här fanns det inte många quake/enemyterritory fans inte...

Aja, själv kommer jag att älska quadbiken
Citera
2006-10-22, 21:58
Medlem
Magruders avatar
Klart man längtar till detta lir

Men det är väl ett tag tills det kommer, första eller andra kvartalet 07? Kommer bli en lång vinter i så fall. Sen blir det väl uppskjutet som vanligt, så sensommar/höst kanske?

Hittills ser ju spelet helgrymt ut, hoppas att banorna varierar tillräckligt mycket i utformning. Banan som det finns en tutorial-video till verkar iaf grym, först en rå fight om bron, sen lite klaustrofobisk terror i tunneln med en massa antitanks som ställer till med ett helvete för anfallarna. Byggardelen är ju också helskön, lite känsla från gamla fina Battlefield kanske.
Citera
2006-10-22, 22:00
Medlem
kiwi22s avatar
finns även information och forum på www.quakewars.se

Frågan är om det kan konkurera ut Battlefield-serien.
Citera
2006-10-23, 08:12
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwi22
finns även information och forum på www.quakewars.se

Frågan är om det kan konkurera ut Battlefield-serien.

Jag är helt övertygad om att Quakewars kommer lägga battlefield över sig och smiska EA games på rumpan så som ID Soft alltid har gjort, både vad det gäller spelkänsla,miljöer,stabilitet och mysludd.
Citera
2006-11-04, 16:03
Bannlyst
när kmr spelet till sverige?
Citera
2006-11-12, 21:47
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe91
när kmr spelet till sverige?

Q1 2007 om jag inte missminner mig.

Nåja såg nys en riktigt smaskig gameplay film från spelet ifråga, här finner ni den. Fyfan va det ser smaskigt ut, dock ser det ut att kräva en rejäl maskin, är det bara jag eller har dom uppdaterat Grafikmotorn ordentligt sen man såg det sist ett par månader tillbaka ?
Citera
2006-11-12, 22:11
Medlem
Phaetons avatar
I drool, therefore i am...
Citera
2006-11-12, 22:53
Medlem
Rikard_s avatar
Verkar som om det kommer likna Battlefield en hel del. Men eftersom att det är "Quake Wars - Enemy Territory" så antar jag att spelet också kommer ha sina drag från "Wolfenstein - Enemy Territory".
Citera
2006-11-12, 22:55
Medlem
Kan ju inte bli sämre än BF2142 iallafall
Citera
2006-11-12, 22:58
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Verkar som om det kommer likna Battlefield en hel del. Men eftersom att det är "Quake Wars - Enemy Territory" så antar jag att spelet också kommer ha sina drag från "Wolfenstein - Enemy Territory".

Snarare tvärtom då Quake Wars var före med ideén om ett modernt Multiplayer FPS i framtidsmiljlö.

Jag kommer förmodligen köpa detta spel, mkt lovar för ett roligt online lir. Får se om de förstörbara fordonen kommer fungera bra i online, för det nämnde jag väl, fordonen har riktigt snygga skademodeller som agerar fint med fysikmotorn
Citera
2006-11-12, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Snarare tvärtom då Quake Wars var före med ideén om ett modernt Multiplayer FPS i framtidsmiljlö.

Jag kommer förmodligen köpa detta spel, mkt lovar för ett roligt online lir. Får se om de förstörbara fordonen kommer fungera bra i online, för det nämnde jag väl, fordonen har riktigt snygga skademodeller som agerar fint med fysikmotorn
Jo som alla vet att EA har tendenser att spotta ut *skitspel*. Bf2 var helt ok, men då förstörs det av fler buggar genom patcher.

Ang. deras grafik motor blir jag lite ledsen då jag måste lägga ner 2000:- på ett nytt grafikkort men, men...

och fordonen ser ut att bli helt underbara, skjut av ett däck, visst, fordonet rör sig men problem med styrningen samt hastighet os.v
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in