• 1
  • 2
2006-10-15, 22:23
Bannlyst
Det går rykten om att Cissi i Idol har nakenbilder/sexbilder på sig själv och en annan tjej.
Enligt uppgift ska bilderna finnas på siten QX.
Hennes användarnamn är rääämsby

Som jag vet är väl liknande sidor skyddade så bilderna inte går att sno. Vore annars intressant om någon kunde norpa bilden och lägga upp för allmänheten.
Har dock inget QX-konto, då dessa dekadenta sexuella avarter inte intresserar mig.

Vore kul att skicka till Aftonbladet också =)
2006-10-15, 23:42
Medlem
MikeTheBikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Som jag vet är väl liknande sidor skyddade så bilderna inte går att sno. Vore annars intressant om någon kunde norpa bilden och lägga upp för allmänheten.
Så länge du kan se dem på din skärm så är de så lagom skyddade. Bilderna går att sno men man behöver nog lägga ner 1 minuts jobb per bild för det...
2006-10-16, 00:42
Medlem
relativs avatar
Så värst hett var det inte. Bad en kompis gå in och ta en skärmdump (fick då en del hummande frågor om varför ) och det här var tydligen det enda nakna: http://img479.imageshack.us/my.php?image=xxxzj4.jpg
2006-10-16, 01:02
Bannlyst
Känns ändå som att detta måste komma ut till allmänheten.
Hon är ful och tydligen även en bisarr blottare.

Gillar inte henne.
Hon måste avlägsnas från idol.
2006-10-16, 09:19
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Så värst hett var det inte. Bad en kompis gå in och ta en skärmdump (fick då en del hummande frågor om varför ) och det här var tydligen det enda nakna: http://img479.imageshack.us/my.php?image=xxxzj4.jpg

Nu var det ett tag sen jag kollade runt på den siten men jag har för mig att man kan välja att endast visa vissa bilder för sådana man har godkänt som vänner. Det kanske är varför inte din kompis kom åt andra bilder.
2006-10-16, 11:32
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Nu var det ett tag sen jag kollade runt på den siten men jag har för mig att man kan välja att endast visa vissa bilder för sådana man har godkänt som vänner. Det kanske är varför inte din kompis kom åt andra bilder.

Aha! Okej, då kanske det finns smaskigare saker då.

Dock tillhör jag skaran som inte finner henne tilldragande, så jag är närmast tacksam att jag slipper se.
2006-10-16, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Jag tycker att mongisen är helt fantastiskt motbjudande. Jag vill henne allt negativt, eländigt och förnedrande.
Kan ingen tipsa Aftonhoran?

du kan nog vara lugn... Gissar att det kommer en artikel snart där du kan läsa om "Idol-Cissis privata sexbilder sprids på internet" + att ngn såklart även ska RASA mot det hela .... förutom Cissi så varför inte ngn i juryn?
2006-10-16, 12:50
Medlem
KollaPolskis avatar
Det är nog bara bra om dessa bilder sprids ut.
Eftersom hon nu ska försöka bli lite av noågon "homoförebild"
tänker andra tjejer nog till både 2 och 3 gånger innan dom kommer ut
ur gaderoben
2006-10-16, 22:55
Medlem
Nu tycks hon ha tagit bort bilden. Förmodligen klokt.
2006-10-16, 23:41
Bannlyst
Förmodligen helt obetydligt då den ändå ligger ute till allmän beskådan =)
2006-10-16, 23:52
Bannlyst
Förresten finns det en del läsvärde i hennes dagbok på lunar.
ramsby heter hon där.

Rafistulera vidare, blodhundar. Den där skabbisen har många lik i garderoben.
2006-10-17, 01:48
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HA.
du kan nog vara lugn... Gissar att det kommer en artikel snart där du kan läsa om "Idol-Cissis privata sexbilder sprids på internet" + att ngn såklart även ska RASA mot det hela .... förutom Cissi så varför inte ngn i juryn?

Oj, nu känner jag mig lite taskig som la upp bilderna Men vem som helst hade ju kunnat skapa ett konto där och kolla på dem själv egentligen.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in