Det går rykten om att Cissi i Idol har nakenbilder/sexbilder på sig själv och en annan tjej.
Enligt uppgift ska bilderna finnas på siten QX.
Hennes användarnamn är rääämsby
Som jag vet är väl liknande sidor skyddade så bilderna inte går att sno. Vore annars intressant om någon kunde norpa bilden och lägga upp för allmänheten.
Har dock inget QX-konto, då dessa dekadenta sexuella avarter inte intresserar mig.
Som jag vet är väl liknande sidor skyddade så bilderna inte går att sno. Vore annars intressant om någon kunde norpa bilden och lägga upp för allmänheten.
Så länge du kan se dem på din skärm så är de så lagom skyddade. Bilderna går att sno men man behöver nog lägga ner 1 minuts jobb per bild för det...
Så värst hett var det inte. Bad en kompis gå in och ta en skärmdump (fick då en del hummande frågor om varför ) och det här var tydligen det enda nakna: http://img479.imageshack.us/my.php?image=xxxzj4.jpg
Så värst hett var det inte. Bad en kompis gå in och ta en skärmdump (fick då en del hummande frågor om varför ) och det här var tydligen det enda nakna: http://img479.imageshack.us/my.php?image=xxxzj4.jpg
Nu var det ett tag sen jag kollade runt på den siten men jag har för mig att man kan välja att endast visa vissa bilder för sådana man har godkänt som vänner. Det kanske är varför inte din kompis kom åt andra bilder.
Nu var det ett tag sen jag kollade runt på den siten men jag har för mig att man kan välja att endast visa vissa bilder för sådana man har godkänt som vänner. Det kanske är varför inte din kompis kom åt andra bilder.
Aha! Okej, då kanske det finns smaskigare saker då.
Dock tillhör jag skaran som inte finner henne tilldragande, så jag är närmast tacksam att jag slipper se.
Jag tycker att mongisen är helt fantastiskt motbjudande. Jag vill henne allt negativt, eländigt och förnedrande.
Kan ingen tipsa Aftonhoran?
du kan nog vara lugn... Gissar att det kommer en artikel snart där du kan läsa om "Idol-Cissis privata sexbilder sprids på internet" + att ngn såklart även ska RASA mot det hela .... förutom Cissi så varför inte ngn i juryn?
Det är nog bara bra om dessa bilder sprids ut.
Eftersom hon nu ska försöka bli lite av noågon "homoförebild"
tänker andra tjejer nog till både 2 och 3 gånger innan dom kommer ut
ur gaderoben
du kan nog vara lugn... Gissar att det kommer en artikel snart där du kan läsa om "Idol-Cissis privata sexbilder sprids på internet" + att ngn såklart även ska RASA mot det hela .... förutom Cissi så varför inte ngn i juryn?
Oj, nu känner jag mig lite taskig som la upp bilderna Men vem som helst hade ju kunnat skapa ett konto där och kolla på dem själv egentligen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!