2006-09-24, 21:47
Medlem
Asinines avatar
Vad tror ni om denna nyhet hos CA? Beskrivningen låter ju minst sagt lovande. Försökskaniner, såhär i lönetid?

Citat:
N-Ethyl-2C-B

Ger exakt samma effekt som 2C-B

Mer info om 2C-B och dess verkan & effekt finner du här: http://www.erowid.org/chemicals/2cb/

Förpackningar:

50mg 75:-

100mg 98:-

1000mg 850:-

Bulkförpackning (100gram eller mer, maila för pris)
Citera
2006-09-24, 21:57
Medlem
Ralf2s avatar
Lur.

Substituering med alkylgrupp(er) på aminogruppen på psykedeliska fenetylaminer tar bort deras psykedeliska effekt. Detta visades ju inte minst med N-metyl-2C-I såldes förut, som ju var utan effekt enligt försökskaninerna här på fb. Ser ingen anledning till att det skulle bli på nåt annat vis denna gång heller.

Edit: Det var intressant förra gången att se ifall de hittat ett undantag från regeln, men nu är det nog ingen idé att ha några större förhoppningar.
Citera
2006-09-25, 00:43
Bannlyst
Det är ingen ide att hoppas på något från Ca längre. LL har blåst oss om och om igen.

Tro inte på det den här gången heller, utan strunt i han. Illegalt e bättre,
Citera
2006-09-25, 07:10
Medlem
Alltså jag undrar verkligen om den mannen blåser oss eller bara är inkompetent.
Citera
2006-09-25, 08:28
Medlem
>>Operator<<s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HickA
Alltså jag undrar verkligen om den mannen blåser oss eller bara är inkompetent.

Är man gång på gång inkompetent måste man väl förr eller senare inse detta när man lyssnar på sina kunder? Att gång på gång sälja prepareringar som inte lever upp till vad de påstådda försökspersonerna säger eller annat kan nog inte vara pur inkompetens allena.

Vi får väl skriva till honom och höra vad han har att säga ....
Citera
2006-09-25, 11:42
Awaiting Email Confirmation
Snart kommer det ett inlägg från någon som är reggad 25 september och heter PsYcHoNaUt, att det var den bästa jävla skiten han tagit bla bla bla, och att alla borde skynda sig att beställa så mycket som möjligt från CA innan det tar slut.
Citera
2006-09-25, 14:01
Bannlyst
http://www.flashback.org/showthread.php?t=326715

Han skulle börjat sälja det istället, det nötet.

Finns inget av intresse kvar på hans webshoppar, och förhoppningar om en "ny" och samtidigt "potent" substans minskar för varje dag. Inget jävla moraltjafs om att "det har inte forskats mycket, bryt mot lagen och ta lysergsyredietylamid eller psilocybin istället!" nu. Sådant undanbes vänligt och bestämt. Vi ponerar att läder-lasse - det här är ett mycket otroligt scenario - mot för modat hittar en ny "potion", som är potent, att sälja. Då kommer många av de signaturer som förut klagade hålla käften eller istället klaga på att det inte är säkert, för alltid ska det klagas på något. Det här är inget undantag - jag klagar ju just nu.
Citera
2006-09-25, 21:52
Bannlyst
Antar att de nya "MDPV" även kallat MDPK på erowid som LL säljer är skit också då?

MDPV (1-(3,4-methylenedioxy-phenyl)-2-pyrrolidin-1-yl-pentan-1-one)

Detta är en analog av Methylone, mer info om methylone finner du här:

http://www.erowid.org/chemicals/meth...ethylone.shtml

MDPV ger en effekt som är väldigt lik Methylone, MDPV är dock mer potent och kräver lägre doser än methylone.

En del användare jämför MDPV i lägre doser

(5-10mg) med effekten av Ritalin eller Modafinil . Effekten har ganska lång varaktighet och man får räkna med minst 8 timmars effekt.

MDPV kan tas oralt, sniffas eller rökas. OBS! Vid rökning av MDPV så krävs endast hälften (50%) för att uppnå samma effekt som vi oralt intag.

Dosering:

5mg -kännbar effekt

10-15mg - Normal dosering

20mg - Stark dos

30mg eller mer - Mycket stark dos

Förpackningar:

100mg 98:-

1000mg 695:-

Bulkförpackning (100gram eller mer, maila för pris)

-------------------------------------------------------

Finns en tripprapport på det iaf på erowid : http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=47047

kan de vara nått å ha eller det är bara läderskit ?
Citera
2006-10-05, 17:04
Medlem
ManWithD_s avatar
Användaren joimen skrev denna tripprapport.

Citat:
Ursprungligen postat av joimen
Ämne: Ethyl-2cb

Dos: 25mg

Vikt: 70kg

19:30 Häller ut halva innehållet i påsen på min sexiga knarki-spegel, rullar ihop ett gammalt tandläkarkvitto och drar i mig pulvret den näsborren med minst snor i. smakade precis som eldflugan (2c-b-fly), med andra ord inte alls behagligt.

– VA FAN!? Utbrast jag i telefon en kvart efter intag.

19:45 Allt kom som en chock, är van psykadelia användare... Men det här kom som en slägga rakt i nyllet, är van vid att få vänta på att trippen ska smyga sig på inom en timme eller två, men nu hann man knappt pusta ut efter intaget. Allt var helt jävla skruvat, bergen, skuggorna, marken… haha... riktigt jävla great!

20:00 Sitter på tunnelbanan på väg in mot stan. Folk kollar riktigt skumt på mig... kan bero på att tunnelbane golvet inte var riktigt som det brukade vara i mina ögon... hela havet stormar säger jag bara ;D.

20:20-21:30 sitter på ett kafé på söder med några vänner, är rejält trippad. Hade riktigt roligt, och att det var lagligt gjorde det dubbelt så kul. Inga CEV’s, men rejält med OEV’s. själva hallisarna påminde väldigt mycket om syra hallisar, mycket mönster, saker som andades osv.

22:00 nu har hallisarna börjat dala ner.

22:30-23:00 här någonstans var jag helt normal igen. Kände mig inte sliten på nått sett. Var inte alls som på syra då man kan uppleva att man är lite trasig i huvudet efteråt. Allt var som om ingenting hade hänt.

Sammanfattning

Det var inte så behagligt att dra upp men det var definitivt värt det. 25mg gav mig en tripp som motsvarar två riktigt bra lappar(om man jämför nivån på hallisarna). Riktigt potenta grejor med andra ord. Riktigt mycket hallisar, själva mentala och fysiska känslan var lik syra men ändå annorlunda på något sett. Svårt att förklara. Men allt var bara positivt förutom intaget och att det inte höll lika länge som syra. Men det kan bero på intaget, alltså om man tar det oralt kanske trippen håller längre men blir inte lika intensiv. Men riktigt bra grej det här, kommer definitivt att inhandla… I MÄNGDER!!!

Jag tycker att denna kemikalie är väldigt intressant, blir att testa, kostar egentligen inte så mycket och om man hittar nåt man gillar så är det
CHEM LOVE på hög nivå.
Citera
2006-10-05, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManWithD_
Jag tycker att denna kemikalie är väldigt intressant, blir att testa, kostar egentligen inte så mycket och om man hittar nåt man gillar så är det CHEM LOVE på hög nivå.

Jao, blir nog att man lägger iväg en beställning på 100mg MDPV och 100mg N-Etyl-2C-B. Någon måste ju agera testkanin. Hoppas ni litar på mig bara...
Citera
2006-10-05, 17:39
Medlem
Go 4 it Didrik!

Jag väntar nog på lite second opinions innnan jag ger mig på ett försök med läder-döds-knark...
Citera
2006-10-12, 10:50
Medlem
dcafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
Jao, blir nog att man lägger iväg en beställning på 100mg MDPV och 100mg N-Etyl-2C-B. Någon måste ju agera testkanin. Hoppas ni litar på mig bara...

Hur har det gått med testet? Vore kul att höra lite om dessa två substanser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in