2006-09-17, 18:01
Medlem
Tjena grabbar!

Har haft detta spel i en dag och har inte kunnat sluta spela, helt sjukt kul!!

Man skall ju besöka alla bilaffärer innan man kan börja köpa hojjar, men kan man på något sätt se om man har besökt en viss bilhandlare eller inte? Ja tycker att jag har besökt alla men tydligen inte. Det är lite jobbigt att åka runt till alla en gång till.

Jag har en hel del frågor till men ja tar dom lite senare!
Måste ju vara en del här på flashback som spelar detta spel?
Citera
2006-09-17, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slash
Tjena grabbar!

Man skall ju besöka alla bilaffärer innan man kan börja köpa hojjar, men kan man på något sätt se om man har besökt en viss bilhandlare eller inte? Ja tycker att jag har besökt alla men tydligen inte. Det är lite jobbigt att åka runt till alla en gång till.

Ta fram kartan och prova med gpsen att förflytta dig DIREKT till olika handlare går det så har du redan varit där går det inte så är det en handlare du ej varit hos och måste köra dit tycker det är ett jävla bra spel jävligt coolt upplägg och fantastiskt snyggt på Hd Tv
Citera
2006-09-17, 19:26
Medlem
Wittgensteins avatar
Finns detta till PC?
Citera
2006-09-17, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Ta fram kartan och prova med gpsen att förflytta dig DIREKT till olika handlare går det så har du redan varit där går det inte så är det en handlare du ej varit hos och måste köra dit tycker det är ett jävla bra spel jävligt coolt upplägg och fantastiskt snyggt på Hd Tv

Tack! Nu har jag precis låst upp hojjarna! Så jävla grymt, jag spelar på en vanlig tv just nu men jag har beställt en som kommer om en vecka så det skall bli mycket intressant att se skillnaden. Det är ganska svårt att läsa menyer och se ikoner just nu på min vanliga tv.

En liten fråga som du med HDtv borde kunna svara på, under den lilla kartan som är längst ner till vänster när man spelar så står det ju hur långt man har kvar till destinationen. Men till höger om det så står det något, det kan vara en siffra. Vad betyder den/det?

edit: finns ej till PC
Citera
2006-09-17, 20:11
Medlem
Citat:
Tack! Nu har jag precis låst upp hojjarna! Så jävla grymt, jag spelar på en vanlig tv just nu men jag har beställt en som kommer om en vecka så det skall bli mycket intressant att se skillnaden. Det är ganska svårt att läsa menyer och se ikoner just nu på min vanliga tv.

En liten fråga som du med HDtv borde kunna svara på, under den lilla kartan som är längst ner till vänster när man spelar så står det ju hur långt man har kvar till destinationen. Men till höger om det så står det något, det kan vara en siffra. Vad betyder den/det?

edit: finns ej till PC

Kollade nu satte upp ett mål med gpsen och det står 4,5km så det måste va km du inte ser på din tv?
Citera
2006-09-17, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Kollade nu satte upp ett mål med gpsen och det står 4,5km så det måste va km du inte ser på din tv?

nej det ser jag, men det är nånting i en liten ruta till vänster om distansen.

XX 4,5km

typ så ser det ut. Det verkar vara en eller fler siffror, och jag har ingen aning om vad de betyder.
Citera
2006-10-09, 21:04
Medlem
Zpiras avatar
Citat:
Tjena grabbar!

Joda här har du en till som lirar det lagom ofta, var lite segt i början innan man fick in lite pengar men nu är de nästan jobbigt iomed att man har beslutsångest över vilka bilar man ska köpa :P
Har just nu en Ferrari F430 och en 575 Maranello steg 3 chippad!
Citera
2006-10-10, 14:26
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Finns detta till PC?

Det ska ha släppts den 6:e Oktober till PC, men inte märkt av det någonstans på olika torrentsidor. De kanske har något jobbigt kopieringsskydd vad vet jag :/.
Citera
2006-10-10, 15:31
Medlem
Urmes avatar
Det är väl ett lir som du bara spelar online och betalar i månaden för? Så känns inte aktuellt att det liret ens kommer upp på Torrentsidor.

Fast tveksam att det är släppt till PC än dock.

EDIT: 17 November släpps det till PC enligt webhallen.se
Citera
2006-10-10, 19:27
Medlem
Big Bosss avatar
Du betalar väl inte i månaden för det?
Det funkar typ lika bra i både MP och SP? Det är inget regelrätt MMO.
Citera
2006-10-13, 16:41
Bannlyst
Snuten efter sig.

Hur fan blir man av med dom när man har 3 bilar i röven?
Det är ju fan omöjligt + att det blir dyrt som fan.

Annars gillar jag spelet som fan, har bara spelat 4-5 timmar så här långt & det kommer nog bli ett par till. Håller på & låser upp motorcyklarna för fullt. Har 5st kvar men det är dom som ligger längst bort & det blir ett par sköna mil till med min Audi TT.
Måste hitta några fler snubbar som man ska köra bil åt, har bara hittat 1.

Vad har ni för bilar?
Citera
2006-10-14, 02:27
Medlem
MikeHammers avatar
Test drive unlimited

Tjena...Nån annan som har spelat spelet än? Hur får man tag i en motorcykel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in