• 1
  • 2
2006-09-15, 17:33
Medlem
Sonic2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
En fjärdedel av de som föredrar klassisk musik har rökt cannabis och tolv procent av operaentusiasterna har provat magiska svampar.

http://aftonbladet.se/vss/karleksex/...887948,00.html

Det där kom som en chock för mig. Visste ni om det? Sen ska man kanske ta saker som står i aftonbladet med en stor nypa salt.
Citera
2006-09-15, 17:43
Medlem
weedsones avatar
Att själva teorin stämmer är jag övertygad om, men sen sifforna är jag tveksam till...
Att ens personlighet avspeglas i musiksmak är ju faktiskt vettigt.
Citera
2006-09-15, 17:50
Medlem
Det var ju kul att läsa när man precis satt och lyssnade på klassisk musik också. Tidningarna är mig på spåren.
Citera
2006-09-15, 18:17
Medlem
yonnys avatar
Med tanke på hur många vuxna som någon gång testat cannabis så är 12% inte sådär jättemycket. Om dom dessutom räknar det internationellt så lär siffran vara mycket högre.
Citera
2006-09-15, 18:38
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Nästa gång du hör någon tala entusiastiskt om Bach ska du ta dig en titt på pupillerna.

Ja, som alla vet så får man ju stora pupiller av KNARK...
Citera
2006-09-15, 19:08
Medlem
diversions avatar
Tack för att aftonbladet nojjar upp folket ännu mer. "Nästa gång du hör någon tala entusiastiskt om Bach ska du ta dig en titt på pupillerna........"

Det är fördjävligt så det förslår. Visserligen är detta ingen nyhet. Men har dom kommit på ett bra sätt att leta folk vars tänkande avviker nu eller? Duktiga ponkar..
Citera
2006-09-15, 19:27
Bannlyst
så att man ska börja lyssna/se på musikaler för att inte bli misstänkt för brott numera?
Citera
2006-09-15, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snusar´n
så att man ska börja lyssna/se på musikaler för att inte bli misstänkt för brott numera?

Precis.
Citera
2006-09-15, 20:07
Medlem
Nagaxs avatar
Aldrig hört talas om att klassisk musik skulle ha nån koppling till droger.

Dummaste jag hört.
Citera
2006-09-15, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Aldrig hört talas om att klassisk musik skulle ha nån koppling till droger.

Dummaste jag hört.
tycker ja med, har svårt att tänka att min musiklärare som ja hade i på låg - o mellan-stadiet som älskade klassisk musik skulla vara en stoner...
Citera
2006-09-15, 21:54
Medlem
wsbs avatar
Svamp - fair enough, men har aldrig hört talas om att pupillerna skulle avslöja cannabisbruk. Läs på och ta en titt på ögonen i sin helhet istället.

Att hiphopare skulle vara emot skattehöjningar är förutom det som redan nämnts fel dömt från egna erfarenheter. De flesta hiphopare jag känner är om inte helt åt vänster så åtminstone mer vänster än höger, men att de röker mycket gräs kan jag inte mer än hålla med om.
Citera
2006-09-16, 01:55
Medlem
shizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yonny
Med tanke på hur många vuxna som någon gång testat cannabis så är 12% inte sådär jättemycket. Om dom dessutom räknar det internationellt så lär siffran vara mycket högre.

Har läst här på flashback (tror det var ett inlägg av catclaw) att 8 % av sveriges befolkning har rökt cannabis. mysket intressant... :character56: rolig smiley.. här kommer en till ---->
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in