• 1
  • 2
2006-08-22, 22:20
Medlem
jag skulle vilja veta vad de sjukaste ni gjort när ni tagit stillnoct.
jag börjar. hade tagit en sådär 10st 10mgare tillsamans med propavan ,nozinan,lergigan å theralen vaknade upp dan efter å min kille bara kollar på mig o skakar på huvudet så jag undra vad har jag hittat på nu,har alltid minnesluckor dan efter .men går upp å ska sätta på kaffet å kliver i något,tänker då vad e detta jo över hela köksgolvet ligger de krossade lasangeplattor då hade jag tänk att koka pasta på kvällen men pastan va slut så jag hade jag ståt i köket å hoppat sönder 2förpakningar lasange plattor hur fan kommer man på en sån ide att hoppa sönder dom för att sen koka de till pasta de e bara en av alla sjuka saker jag gjort när ja tagigt stillnoct. händer också att jag tittar på min kille när han ligger i sängen å känner inte igen honom så jag börjar skrika va fan gör du i min säng ut här ifrån. å en gång så kom min kille hem å undrade vad som surrade i rumet (jag sov då) så han lyfte på mitt täcke å halft inne i mig så ligger min rabbit dildo å surrar för fullt jag somnade när jag skulle leka med den.. så jävla sjuk ja e..
ha en bra dag kram Å NI MOD FLYTTA GÄRNA MIN TRÅD OM DEN LIGGER FEL.
Citera
2006-08-22, 22:24
Måste vara jävligt kul för din kille när du får Stilnoct-psykbryt och inte ens känner igen honom.
Citera
2006-08-22, 22:25
Medlem
Smockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanZombie
Måste vara jävligt kul för din kille när du får Stilnoct-psykbryt och inte ens känner igen honom.

Vadå, det är väl knappast kul...
Citera
2006-08-22, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke

Just det, folk på FB är så omoraliska.
Citera
2006-08-22, 22:35
Medlem
just när de händer så är de inte kul men nu efteråt så skrattar både han å jag massa åt de kram
Citera
2006-08-22, 22:57
Medlem
Mike_Nesss avatar
Jadu, Nozinan för det första som är en fin zombiesömnmedicin, som sänkte mig rätt fint iaf. Var dom röda (20mg?) jag käkade ett tag efter ett stort multitrauma.
Sen propavan, och theralen på det OCH sist men INTE minst stilnoct, inte en direkt heller, så antar att de andra var av fin valör oxå, vad behöver du för att sova igentligen ?

Inte undra på att du blir lite "småstrange" i skallen...

Har dock ingen rolig stilnocthistoria att komma med...
Citera
2006-08-22, 23:14
Medlem
hateworks avatar
haha! de där va roligt att läsa
Citera
2006-08-22, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatework
haha! de där va roligt att läsa
hej ja de va de
Citera
2006-08-23, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike_Ness
Jadu, Nozinan för det första som är en fin zombiesömnmedicin, som sänkte mig rätt fint iaf. Var dom röda (20mg?) jag käkade ett tag efter ett stort multitrauma.
Sen propavan, och theralen på det OCH sist men INTE minst stilnoct, inte en direkt heller, så antar att de andra var av fin valör oxå, vad behöver du för att sova igentligen ?

Inte undra på att du blir lite "småstrange" i skallen...

Har dock ingen rolig stilnocthistoria att komma med...
nu brukar jag ta 6st stillnoct 4 25mg lergigan å lite stecolid sen kan ja sova några timmar
Citera
2006-08-23, 11:00
Bannlyst
Jag har när jag åt stilnoct för insomningsbesvär endast föreskrivendos och lagt
mig direkt efter, gått upp nån timme senare dragit i mig en vinare undrade varför
jag kände mig bakis dagen efter, märkte inte efter jag kommit hem från jobbet
vad jag hade gjort.

Har även ställt mig och stekt potatis med två tuber tomatpuré på högst värmen
i säkert 45min så allt blev svart kunde fan brännt ner stället. Så jag vågar inte
äta dom nå mer.

mvh
Citera
2006-08-23, 11:50
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke

Jag var ironsk.
Citera
2006-08-23, 12:12
Medlem
riZLa_87s avatar
40mg + whiskey

hade käkat 40mg + massa whiskey och på nått jävla vänster hade jag lyckats pajja mina brallor så dom bara åkte ner hela tiden. Sedan när jag skulle ta bussen hem efter att jag skällt ut två stackars pensionärer som frågade när bussen gick . Så tappade jag brallorna när jag skulle köpa en buss biljett vilket jag inte riktigt märkte själv tillskillnad från vad alla andra i bussen gorde. Sedan suttit och pratat i bussen högt och ljudlig om hur mkt piller jag hade käkat och hur kul det var.

ännu en av många pinsamma stilnoct-trippar .
Men älskar dom små liven ändå
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in