jag skulle vilja veta vad de sjukaste ni gjort när ni tagit stillnoct.
jag börjar. hade tagit en sådär 10st 10mgare tillsamans med propavan ,nozinan,lergigan å theralen vaknade upp dan efter å min kille bara kollar på mig o skakar på huvudet så jag undra vad har jag hittat på nu,har alltid minnesluckor dan efter .men går upp å ska sätta på kaffet å kliver i något,tänker då vad e detta jo över hela köksgolvet ligger de krossade lasangeplattor då hade jag tänk att koka pasta på kvällen men pastan va slut så jag hade jag ståt i köket å hoppat sönder 2förpakningar lasange plattor hur fan kommer man på en sån ide att hoppa sönder dom för att sen koka de till pasta

de e bara en av alla sjuka saker jag gjort när ja tagigt stillnoct. händer också att jag tittar på min kille när han ligger i sängen å känner inte igen honom så jag börjar skrika va fan gör du i min säng ut här ifrån. å en gång så kom min kille hem å undrade vad som surrade i rumet (jag sov då) så han lyfte på mitt täcke å halft inne i mig så ligger min rabbit dildo å surrar för fullt jag somnade när jag skulle leka med den.. så jävla sjuk ja e..
ha en bra dag kram Å NI MOD FLYTTA GÄRNA MIN TRÅD OM DEN LIGGER FEL.