Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-08-22, 21:15
Medlem
Bar57s avatar
Tja, sökte som hastigast men hitta inget!

Ja, nu dricker man mest ful smuggel vodka som smakar skit å dricka rent!! Finns det nått som man inte behöver späda ut den så mycket med men ändå så den tappar alkohol smak!! Känns ju typ så å dricka spolarvätska, provat Citron Juice å fungerad väl så där, men nått borde ju tabort alkohol smak bbättre!?
Citera
2006-08-22, 21:17
Medlem
Claes!s avatar
Gör shots med godissmak kanske? Inte det roligaste att dricka men det var nog allt bort en hel del alkoholsmak, anser jag!
Citera
2006-08-22, 21:19
Medlem
von Schmerzs avatar
Bästa alkoholsmakdödaren enligt mig är Grappo, eller annan grape-läsk. Fast det kanske räknas till att späda ut spriten, även om man kan blanda förhållandevis starka groggar med det.
Citera
2006-08-22, 21:21
Medlem
Test Gubbes avatar
Alkohol mix man kan köpa på typ konsum/ica. Det funkar fiint. Redbull kanske?
Citera
2006-08-22, 21:23
Medlem
Botanikerns avatar
Apelsinjuice koncentrat eller apelsin-nektar koncentrat funkar jävligt bra att blanda på om det inte skas smaka sprit. Om smaken blir för stark så slå i en liten skvätt vatten.
Citera
2006-08-22, 21:30
Medlem
Madchilds avatar
Sourz funkar bäst för ändamålet.

http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=654&Butik=0&SokStrangar=
Citera
2006-08-22, 21:33
Medlem
Dr.Gonzos avatar
Jag tycker att Powerking "dödar" rätt mycket spritsmak, det är riktigt gott också.
Citera
2006-08-22, 22:19
Medlem
Millets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gonzo
Jag tycker att Powerking "dödar" rätt mycket spritsmak, det är riktigt gott också.

Ja det gör det, dessutom kommer spriten direkt in i kroppen, som öl, eftersom redbull, powerking etc. har en massa socker i sig
Citera
2006-08-22, 22:35
Medlem
kuktomtes avatar
Har du inget emot att dricka grapejuice så ska du köra på det, man kan göra ruskigt starka groggar utan att det smakar mycket sprit. Dock är det surt, men gott
Citera
2006-08-23, 00:19
Medlem
Bar57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuktomte
Har du inget emot att dricka grapejuice så ska du köra på det, man kan göra ruskigt starka groggar utan att det smakar mycket sprit. Dock är det surt, men gott

Aaa grapejuice gillar jag så de ska jag prova på fredag Tackar för tipsen, olika läsk e inte riktig va jag letar efter...men däremot typ om man har 8cl sprit å 2cl av dryck X så smakar det ingen sprit, de vill jag ha
Citera
2006-08-23, 02:09
Medlem
zulles avatar
Sprit + Sprite + toppa med en halvflaska redbull/powerking eller liknande dödar det mesta spritsmak.
Citera
2006-08-23, 02:17
Bannlyst
Vanligt groggvirke, som alla andra redan sagt.

Powerking, gillar du inte socker kan du ta den utan socker.
Grapo
Vad som helst förutom Cola-varianter, smakar bara skit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in