• 1
  • 2
2006-08-13, 10:36
Medlem
Dr Manhattans avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...871100,00.html

Första analysen är att Kronérs version inte låter så sannolik. Starta diskussionen!
2006-08-13, 10:37
Medlem
Har alltid misstänkt att den där jäveln har dåligt ölsinne. Lite ADHD-varning på det där fläskberget.
2006-08-13, 10:39
Medlem
Jenslaves avatar
"- Det var ingen fyllegrej. Jag hade druckit fyra öl och ett glas vin under hela kvällen. Och så hade jag fått en halv tequila av Lotta Engberg också, säger Lasse Kronér."

Alltid har kändisarna druckit så lite när de blir inblandade i fylleskandaler. Diggar dock "en halv tequila av Lotta Engberg"...Halv 75:a eller?
2006-08-13, 11:03
Medlem
Tafkafs avatar
Tror spontant mer på barchefen än på Kronér. Man jag var inte där...
2006-08-13, 11:03
Medlem
ghetto-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenslave
Alltid har kändisarna druckit så lite när de blir inblandade i fylleskandaler. Diggar dock "en halv tequila av Lotta Engberg"...Halv 75:a eller?

Haha. Precis! Ungefär som när Oldsberg var stupfull på någon tillställning och han hade tagit en whisky i kombination med en värktablett.

Det som ytterligare förvärrar Kronérs version, är väl att tom. en i Diggilogänget inte förnekar versionen som hotellpersonalen ger.

Hotellpersonalens version låter trovärdig. Det är väl ganska uppenbart att man som spiknykter personal inte kallar en gäst för fläskberg.
2006-08-13, 13:37
Medlem
Hercule Poirots avatar
Lasse går utan hår... Haha
2006-08-13, 13:42
Medlem
äntligen lite skvaller om hela sveriges vidriga mysgubbe.... synd bara att han inte gjorde det mot mig, det hade varit en ära att få sänka honom.
2006-08-13, 13:52
Medlem
cecels avatar
tror nog mer på Lasse. den där Stefan Johansson ser grymt störig ut!
2006-08-13, 14:04
Medlem
Hade han clownperuken på?
2006-08-13, 14:08
Medlem
PocketRockets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghetto-boy
Det är väl ganska uppenbart att man som spiknykter personal inte kallar en gäst för fläskberg.
Nu finns det väl dock inget som garanterar att man som nattarbetande restaurangpersonal måste vara nykter? Det finns väl få branscher som är så tyngda av alkoholbruk/-missbruk som restaurangbranschen, och dessutom finns det ju som bekant fler medel än alkohol att tillgå om man vill "koppla bort hjärnkontoret" en stund.

En vild spekulation, med betoning på spekulation, för att ge Kronérs version skuggan av en chans här:
Klockan är tidig morgon, Diggiloo-gänget har suttit kvar långt efter stängningsdags på restaurangen och visar inga tendenser på att vilja avbryta sitt samkväm. Den nattarbetande disk- och städpersonalen börjar bli less på sällskapet eftersom dom själva börjar bli klara med nattens arbete och ska snart hem och nanna kudde. En diskplockare, påverkad eller ej, lackar till slut ur och talar om för Kronér precis vad han anser om hans träningsrutiner varpå Kronér ger "svar på tal" med polisanmälan till följd.

Inte vet jag, grova spekulationer från min sida, men jag brukar vilja syna båda sidorna av myntet innan jag "väljer sida".
2006-08-13, 15:55
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Kronèr verkar vara ett svin. Jag har hört talas om många av hans pubrundor här i Gbg...och han verkar vara allt annat än trevlig då. En nära bekant till mig hävdar att han har blivit trakasserad av Kronèr en sen lördagsnatt inne på Seveneleven/Avenyn. Kronèr skall tydligen ha gått före hela kön och börjat knuffa och viljat slåss med min polare när han sa till honom att ställa sig sist....men det är klart...det är förvisso skvaller och lösa rykten som jag levererar. Dock tror jag på dom i det här fallet. Man skall absolut inte tro att de där mysgubbarna är samma personer privat som de är i tvstudion.
2006-08-13, 16:45
Medlem
colds avatar
Kroner är otroligt trevlig privat!!! men har dåligt ölsinne..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in