2006-08-04, 19:40
Medlem
Coolcittes avatar
Tankader ner detta spel, för det verkade roligt tyckte jag. 146 mb i nerladdningsstorlek bara! Tar skitlite plats på hårddisken också. Varför vet jag inte, spelet är rätt stort i sig. Man är en lastbilschaufför som kör olika laster genom USA´s största städer. Man måste tänka på att tanka,(annars får man ringa 911 som kommer och ger en halvtank)så måste man tänka på att sova på hotll och liknande ibland, för annars blir "ögat" på skärmen trött, och det blir svart på skärmen ibland. Antingen kan man köra så att en chef styr en, och bestämmer vilka laster och till vilka städer man ska köra den. Eller så kan man vara sin egen chef och själv bestämma vad man vill frakta (olja,militärgods,leksaker,frukt,mjölk osv), och till vilka städer man vill köra. Rekommenderar detta spel. Det är inget "Game Of The Year" om man säger så, men det är ett väldigt bra tidsfördriv!
Citera
2006-08-04, 19:53
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Tankader ner detta spel, för det verkade roligt tyckte jag. 146 mb i nerladdningsstorlek bara! Tar skitlite plats på hårddisken också. Varför vet jag inte, spelet är rätt stort i sig. Man är en lastbilschaufför som kör olika laster genom USA´s största städer. Man måste tänka på att tanka,(annars får man ringa 911 som kommer och ger en halvtank)så måste man tänka på att sova på hotll och liknande ibland, för annars blir "ögat" på skärmen trött, och det blir svart på skärmen ibland. Antingen kan man köra så att en chef styr en, och bestämmer vilka laster och till vilka städer man ska köra den. Eller så kan man vara sin egen chef och själv bestämma vad man vill frakta (olja,militärgods,leksaker,frukt,mjölk osv), och till vilka städer man vill köra. Rekommenderar detta spel. Det är inget "Game Of The Year" om man säger så, men det är ett väldigt bra tidsfördriv!

Har detta spel sedan ett tag , har också andra versioner av det, inte årets spel nej, och visst det är skoj, men vissa saker borde dom fixat bättre.
tex kan man få hur många böter som helst och ändå få köra vidare.
nån gång tycker man ju att spelet borde "ta slut" förutom då man kraschat bilen eller har tom tank
Citera
2006-08-04, 19:54
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Har detta spel sedan ett tag , har också andra versioner av det, inte årets spel nej, och visst det är skoj, men vissa saker borde dom fixat bättre.
tex kan man få hur många böter som helst och ändå få köra vidare.
nån gång tycker man ju att spelet borde "ta slut" förutom då man kraschat bilen eller har tom tank

Jag har aldrig fått fortkörningsböter, bara böter för att jag gasade igenom en Border Control. Går det att få fortkörningsböter? Vad finns det för andra versioner av det?
Citera
2006-08-04, 20:08
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Jag har aldrig fått fortkörningsböter, bara böter för att jag gasade igenom en Border Control. Går det att få fortkörningsböter? Vad finns det för andra versioner av det?

Fortkörningsböter har jag för mig jag fått, har också fått böter för att jag råkade ramma en polisbil, fick inte stopp i tid

Googlade lite på 18 Wheels of Steel

http://www.scssoft.com/pttm.php

http://www.scssoft.com/18-wheels-of-steel-convoy.php

http://www.valusoft.com/products/18wheelsamer.html

http://www.valusoft.com/products/hrdtrck18whls.html
Citera
2006-08-04, 21:07
Medlem
Cum*s avatar
Finns väll något liknande arkadlir och det tyckte jag var riktigt kul
Kanske ska ta och tanka ner detta då.
Citera
2006-08-04, 21:19
Medlem
mogs avatar
låter som ett kul tidsfördriv, tack för tipset!
Citera
2006-08-04, 21:27
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mog
låter som ett kul tidsfördriv, tack för tipset!

Skitbra tidsfördriv. Nu ska jag sätta mig och köra lite frukt.
Citera
2006-08-04, 21:35
Medlem
mogs avatar
Citat:
Skitbra tidsfördriv. Nu ska jag sätta mig och köra lite frukt.
ha ha, låter skojj. men jag får vänta ett tag till innan jag kan köra ngn stans...är lite handikappad nu. mitt pekpinker hade en dejt med en kniv...
Citera
2006-08-04, 21:36
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
ha ha, låter skojj. men jag får vänta ett tag till innan jag kan köra ngn stans...är lite handikappad nu. mitt pekpinker hade en dejt med en kniv...

Gött, hur lyckades du med denna bedrift? Har du satt spelet på nedladdning än?
Citera
2006-08-04, 23:41
Medlem
dom släpper snart det senaste...har väntat ett år på det ! ...rig´n´roll heter det...det finns fem andra spel av samma tillverkare..så det är ju bara att leta upp dom :d
Citera
2006-08-04, 23:44
Medlem
mogs avatar
Citat:
Gött, hur lyckades du med denna bedrift? Har du satt spelet på nedladdning än?
Äh, jag kan lyckas med det mesta...utom att få en dejt till mig själv då

Jorå, jag har dragit ner en torrent och den står i kö.
Citera
2006-08-05, 00:46
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Äh, jag kan lyckas med det mesta...utom att få en dejt till mig själv då

Jorå, jag har dragit ner en torrent och den står i kö.

Skitbra! Nerladdningen går ju troligtvis fort med tanke på storleken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in