2006-07-15, 00:31
Bannlyst
Nu är det tillbaka!
Open Betan är här nu!
Vi med dåliga datorer har äntligen någonting att spela, vi väntar på att uppgradera datorn till Crysis kommer

www.warrock.net
Citera
2006-07-15, 00:42
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgstigen
Nu är det tillbaka!
Open Betan är här nu!
Vi med dåliga datorer har äntligen någonting att spela, vi väntar på att uppgradera datorn till Crysis kommer

www.warrock.net

Vad är detta för något? Vad gör man med det? Är det ett spel?
Citera
2006-07-15, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Vad är detta för något? Vad gör man med det? Är det ett spel?
Ett onlinespel där du krigar mot andra.
Mycket låga systemkrav
Citera
2006-07-15, 00:53
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgstigen
Ett onlinespel där du krigar mot andra.
Mycket låga systemkrav

Det låter schysst! Fick nästan ett sammanbrott när Vietcong 2 inte gick igång imorse....
Citera
2006-07-15, 00:59
Medlem
Alpunks avatar
Wow! Det var längesedan min dator nästan uppfyllde de rekommenderade systemkraven.
Citera
2006-07-15, 01:27
Medlem
Spaders avatar
Trodde först det var HL-motorn som dom "snott" eller byggt ut, men såg sedan att det var frågan om en ny grafikmotor (Jindo 3D Engine).

Ser intressant ut. Särskilt då det kommer vara gratis.

/Spader
Citera
2006-07-15, 01:47
Bannlyst
Warrock dt första som kom ut var jag högsta lvln på, ett kul spel men dock med mkt buggar (kan förklaras för att dt är gratis) Som tex i närkamper med vapen kunde man dö när man dödat den andra även fast den andra aldrig sköt.

(jag å en kompis testa)

MEn ett kul spel!
Citera
2006-07-15, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kevin_dif8
Warrock dt första som kom ut var jag högsta lvln på, ett kul spel men dock med mkt buggar (kan förklaras för att dt är gratis) Som tex i närkamper med vapen kunde man dö när man dödat den andra även fast den andra aldrig sköt.

(jag å en kompis testa)

MEn ett kul spel!
Var du på högsta leveln?
Jävlar vad mycket du måste ha spelat

Alltid när man mötte någon och man sköt på varandra så dog alltid båda två, det var jobbigt.
Citera
2006-07-15, 02:43
Bannlyst
Haha ja jag spela ett tag , men jag fick alltid typ stats runt 70kills, 3deaths oxå.
Men nyaste warrock skulle dt innehålla fordon?
Citera
2006-07-15, 08:09
Medlem
Aldrig sett eller hört förut men det ser ju riktigt skoj ut. Tror jag skall tanka hem det nu
Citera
2006-07-15, 10:00
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevin_dif8
Haha ja jag spela ett tag , men jag fick alltid typ stats runt 70kills, 3deaths oxå.
Men nyaste warrock skulle dt innehålla fordon?

Japp, fordon skulle vara med!
Finns det att ladda hem redan nu. var inne på hemsidan men såg ingen länk direkt. ska ta en kik til...

EDIT: Open beta is here! står det på sidan.det måste ju betyda att beta versionen finns. man kan också registrera sig. Är WarRock gratis att spela?
Har provat att registrera mig nu. det är fan omöjligt. vad jag än skriver som nickname så står det alltid. INVALID NICKNAME 6-10 characters,numbers and lowercase letters only
Citera
2006-07-15, 12:50
Medlem
ManAgainstTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
EDIT: Open beta is here! står det på sidan.det måste ju betyda att beta versionen finns. man kan också registrera sig. Är WarRock gratis att spela?
Har provat att registrera mig nu. det är fan omöjligt. vad jag än skriver som nickname så står det alltid. INVALID NICKNAME 6-10 characters,numbers and lowercase letters only

Blir samma för mig...

Ingen som lyckats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in