Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-29, 18:13
  #1
Medlem
Lobengulas avatar
Jag vet inte om det här är att betrakta som reklam eller som konsumentupplysning. Nåja, moderatorn får gärna plocka bort inlägget om det strider mot reglerna. Bakgrunden till inlägget är att jag ofta drabbas av tidningsabstinens under resor. Webbtidningar är oftast bara urvattnade varianter av papperstidningen. Jag vill ha den kompletta tidningen med samtliga artiklar.

I alla fall så har jag i ett par dagar testat www.pressdisplay.com där man har åtkomst till hundratals tidningar online och offline, typ pdf men tyvärr ett eget konstigt format. Lite halvbökigt till en början då man ska installera en läsar-app för att kunna läsa off-line. Men ju mer jag använder den desto mer tycker jag att det fungerar bra. Ska man använda den regelbundet så kostar det 10 usd/månad men det går att utnyttja en "trial" och gratis hämta sex tidningar. Denna trial kan man ju göra om, om man inte vill dega.

Ett annat tips är DN. Som prenumerant så har man fri access till pdf-tidningen. Kryphålet som jag tror fortfarande fungerar är att teckna ett abb på papperstidningen och sedan anmäla ett långt uppehåll. Pdf-tidningen har man fortfarande tillgång till, trots uppehållet.
Citera
2006-06-29, 19:30
  #2
Medlem
Imzadis avatar
UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack så jädra mycket!!!!!!!!!!!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback