Citat:
Ursprungligen postat av Psydex
1. Vad man n ska ta sig an i spelet s tar det en sjuhelvettes tid att ta sig dit.
nu har dom warp to 0 (zero) som gr att de gor snabbare.
Citat:
2. Spelet r ifrn min spelupplevelse det smsta jag spelat, mest pga att man antingen bara resa runt en massa och gra trkiga uppdrag, eller kra mining, vilket ocks r trkigt. Ja, just det man kan ju kra som bounty hunter ocks, vilket r svrt, och nstan krver att man spenderar en helvettes massa timmar p ngot utav de tidigare.
- missions eller uppdrag som du sejjer e ju trokigt, men de e isk (in-game pengar) farming.
- Mining kan man gra, men de e nestan de trokigaste man kan gra, och brukar bara henda om man har corporation ops. nu fr tiden.
- bounty hunting? bara fr pros baby

riktigt svrt... ingen pirat kommer att ge upp sin bounty fr nn. inte ens jag.
Citat:
De enda tv plus, som jag anser att spelet har, r att det r snyggt, jvligt snyggt, samt att dom lagt ner mycket tid p det "skilltrd" som finns.
Sen vill jag lmna in en liten fotnot, och det r att spelidn r bra, spelet r stort, men fr att ett spel verkligen ska fnga MIN blick mste det ha mer att erbjuda n detta.
....hur lenge har du spelat detta spel?
detta spelet har blivit mitt halva liv
de finns tusentals saker att gra och mjligheterna tar aldrig slut.
t.ex; pvp i eve r riktig pvp, dr knner man adrenalinet rusha som bara f*n, s sitter man och skakar 15min. senare

inget snt > ops, i died... lets respawn.
men allt tar tid, mycket tid...
detta r ett spel som man kan hlla p med i flera r.
grattis, cu in space o7