• 1
  • 2
2006-06-26, 03:39
Medlem
Kalvinos avatar
14 Dagars Trial

Som Eve spelare har man ngot fint som heter "Buddy Account"
Dr folk fr testa spelet gratis i 14dagar utan kreditkort.
Jag kommer frska dela ut s mnga som mjligt bara att pma
eran Mail till mig.

Dom har ju tvlingar om man lockar folk till Eve, Vill grna vinna en sn

Vet att det har funnits en sn hr trd frut, men hittade den inte.
Citera
2006-06-26, 06:15
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalvino
Dom har ju tvlingar om man lockar folk till Eve, Vill grna vinna en sn

men d ska ja va snll och hjlpa dej vinna
har en skrpmail ver grthj@yahoo.se
Citera
2006-06-26, 14:01
Medlem
Psydexs avatar
Jag mste bara sga detta.

Jag har lirat de flesta mmo's som finns ute p marknaden, och som alla vet s r ju mmo's normalt ngonting som tar en massa utav ens tid.

Men detta spelet tar sig nog upp p delad 1:a plats i den tvlingen med Project Entropia.

1. Vad man n ska ta sig an i spelet s tar det en sjuhelvettes tid att ta sig dit.
2. Spelet r ifrn min spelupplevelse det smsta jag spelat, mest pga att man antingen bara resa runt en massa och gra trkiga uppdrag, eller kra mining, vilket ocks r trkigt. Ja, just det man kan ju kra som bounty hunter ocks, vilket r svrt, och nstan krver att man spenderar en helvettes massa timmar p ngot utav de tidigare.

De enda tv plus, som jag anser att spelet har, r att det r snyggt, jvligt snyggt, samt att dom lagt ner mycket tid p det "skilltrd" som finns.

Sen vill jag lmna in en liten fotnot, och det r att spelidn r bra, spelet r stort, men fr att ett spel verkligen ska fnga MIN blick mste det ha mer att erbjuda n detta.

Jag tycker absolut att ni som knner fr det ska testa spelet, men var beredda p att dsla en jvla massa tid i warpzones och restid.
Citera
2006-06-27, 08:04
Medlem
Kalvinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psydex
Jag mste bara sga detta.

Jag har lirat de flesta mmo's som finns ute p marknaden, och som alla vet s r ju mmo's normalt ngonting som tar en massa utav ens tid.

Men detta spelet tar sig nog upp p delad 1:a plats i den tvlingen med Project Entropia.

1. Vad man n ska ta sig an i spelet s tar det en sjuhelvettes tid att ta sig dit.
2. Spelet r ifrn min spelupplevelse det smsta jag spelat, mest pga att man antingen bara resa runt en massa och gra trkiga uppdrag, eller kra mining, vilket ocks r trkigt. Ja, just det man kan ju kra som bounty hunter ocks, vilket r svrt, och nstan krver att man spenderar en helvettes massa timmar p ngot utav de tidigare.

De enda tv plus, som jag anser att spelet har, r att det r snyggt, jvligt snyggt, samt att dom lagt ner mycket tid p det "skilltrd" som finns.

Sen vill jag lmna in en liten fotnot, och det r att spelidn r bra, spelet r stort, men fr att ett spel verkligen ska fnga MIN blick mste det ha mer att erbjuda n detta.

Jag tycker absolut att ni som knner fr det ska testa spelet, men var beredda p att dsla en jvla massa tid i warpzones och restid.

Spelet erbjuder ngot som f spel gr, Riktigt adrenalin i PvP!

Sen kan du ju bli bounty hunter p engng i spelet om du vill. Bara att skaffa vnner och kra tackler vilket man kan gra tidigt i spelet (dvs hlla fast fienden s den inte kommer ivg)

Jag brjade pirata i spelet efter tre dagar. Gick inte bra men kul somfan va det.
Sen ska man ju tycka om att lra sig spelet ocks d det r otroligt djupt och mycket att lra sig.
Kan n idag lra mig nya saker efter 2r i spelet. Men jag finner det bara roligt, p s stt trttnar man aldrig!

Och ang grafiken ska dom pimpa upp den nnu mer!

EDIT:

Tre skickade n s lnge. Skickar grna fler

Trailer fr er som vill se lite stt ifrn spelet: http://video.google.com/videoplay?do...0&q=Eve+online
http://video.google.com/videoplay?do...7&q=eve+online

Hur arga folk brukar bli om man sprnger deras sta skepp fr mycket: http://video.google.com/videoplay?do...3&q=eve+online
Citera
2007-08-01, 16:40
Medlem
Kalvinos avatar
bumpar den hr trden ifall fler folk vill ha trial accounts!
Citera
2007-08-01, 17:47
Medlem
Rallans avatar
Jag vill prova, skicka ivg en invite till nitrodox@spray.se.
Citera
2007-08-01, 17:48
Medlem
z0ks avatar
Citat:

nu har dom warp to 0 (zero) som gr att de gor snabbare.

Citat:
- missions eller uppdrag som du sejjer e ju trokigt, men de e isk (in-game pengar) farming.
- Mining kan man gra, men de e nestan de trokigaste man kan gra, och brukar bara henda om man har corporation ops. nu fr tiden.
- bounty hunting? bara fr pros baby riktigt svrt... ingen pirat kommer att ge upp sin bounty fr nn. inte ens jag.

Citat:

....hur lenge har du spelat detta spel?

detta spelet har blivit mitt halva liv
de finns tusentals saker att gra och mjligheterna tar aldrig slut.

t.ex; pvp i eve r riktig pvp, dr knner man adrenalinet rusha som bara f*n, s sitter man och skakar 15min. senare inget snt > ops, i died... lets respawn.

men allt tar tid, mycket tid...
detta r ett spel som man kan hlla p med i flera r.

grattis, cu in space o7
Citera
2007-08-01, 19:49
Medlem
Gjorde sen skning p "eve online trial". Verkar som man kan ordna en 14 dagars trial sjlv utan invite.

https://secure.eve-online.com/ft/?aid=100972&nogreet=1
Citera
2007-08-02, 01:54
Medlem
Zebraspankers avatar
Citat:

Typiskt inlgg frn personer som antingen 1) Inte vet hur man spelar spelet. 2) Inte orkar stta sig ner med det d det krver mycket mer tid n andra onlinespel. 3) Har spelat WoW / Har strre chans att imponeras av ett spel som WoW.

Sista var jag bara tvungen att ta med fr att det stmmer. Hur lng tid det tar att ka till och frn olika stllen beror p dina skills samt vilket skepp du ker i, samt hur du anvnder (om du anvnder) autopiloten. Eve Online erbjuder, som enda onlinespel, en hundraprocentig spelupplevelse. Finns inget: "n du r inte level 100 s du r krd och kommer d direkt oavsett vad du gr, du kan inte hjlpa till med ngot du r fr svag..". Oavsett skills kan du p ett eller annat stt hjlpa till i PvP. Eve Online r ocks ensamt med sitt fullndade PvP, dock s kan man sga att DAoC har en del av kakan med sin RvR.
Eve Online r massivt, du kommer aldrig att bli en fullndad spelare, du kommer alltid ha ngonting att gra, alltid ngot nytt. Jag tvivlar p att ngot annat spel involverar s mycket KRING spelet som Eve. Eve innehller politik. Eve blir vad du gr det till. Vill du ha anarki s skapar du det.

Frresten, krossa bob.
Citera
2007-08-02, 10:20
Medlem
z0ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraspanker
Frresten, krossa bob.

!!!! o7
Citera
2007-08-02, 11:37
Medlem
LastCaresss avatar
Jag testade trialen i ett par dagar, skapade min karaktr och kte ut och minade...kte hem med fngsten, kte ut och minade igen..och kte hem med fngsten. Ungefr sdr hll det p. Frskte mig p ett par uppdrag, men det slutade oftast med att ngra idioter dk upp och sprngde mitt skepp. Kul.
Antar att EVE r ett sdant spel som passar bst om man r ett gng och lirar, trist att man bara har polare som r insnade p WoW.

Jag skulle verkligen vilja evolvera mig mer i EVE d jag finner iden mycket intressant och djup, men spelets brjan kndes alltfr vervldigande.
Citera
2007-08-02, 13:29
Medlem
Sir Dwains avatar
Det r ganska hg inlrningskurva, men man behver inte lra sig s mycket i taget. G med i ngon corp, det finns gott om folk som rekryterar, de kan hjlpa dig med allt du behver veta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in