• 1
  • 2
2006-06-05, 08:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Ägnade sig åt skulptur i Stockholmsnatt 2. Hans kreation var nog det det värsta jag sett, inga proportioner rätt(en hand som slog igenom tegel). Skrattade så jag fick ont i magen när jag såg det klippet.
Rekommenderas ! Det var även en hel del andra klipp där man fick se vilken fin och känslig människa han egentligen är.

Stockholmsnatt 2 ? Var får man tag i den filmen ?
Citera
2006-06-05, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Stockholmsnatt 2 ? Var får man tag i den filmen ?

Är inte det en dokumentärfilm ?
Citera
2006-06-05, 13:46
Medlem
kurdiss avatar
Stockholmsnatt 2 är väl egentligen samma film, förutom att man klippt in den "äldre Paolo" som talar antivåld mellan vissa scener, å sen visar man den i skolorna. Minns citat ... "Ja... Där var man, kung över kungsan, på väg rakt in i kumlabunkern"
Citera
2006-06-07, 19:05
Bannlyst
Jaha.

Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Det är vad jag säger! Mange/Liam var och är trevlig som få! Men han var vassare en Paulo på den tiden. "Enligt Chago" Paulo passade bättre för rollen i Stockholms natt, Mange fick spela en bi-roll i Stockholms natt som den långhåriga Mange, Roligt att han spelade sig skälv

Ja då är jag med, jag hade helt glömt att Liam var med i filmen faktiskt.
Citera
2006-06-08, 12:45
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurdis
Stockholmsnatt 2 är väl egentligen samma film, förutom att man klippt in den "äldre Paolo" som talar antivåld mellan vissa scener, å sen visar man den i skolorna. Minns citat ... "Ja... Där var man, kung över kungsan, på väg rakt in i kumlabunkern"

ja
http://www.dvdforum.nu/forum/index.a...=62014&forum=3
Citat:
Skillnaderna mellan 1:an och 2:an är att "Stockholmsnatt II - the return of Paolo" innehåller nynspelade scener där det, åter igen, förklaras hur dumt det är att slåss. Enda skillnaden är typ att man bytt ut för och eftertexter.
Citat:
"Stockholmsnatt II" är en nedkortad(?) version av orginalet med prolog och epilog som visar Paolos liv 1992, då han jobbade som dörrvakt och tagit itu med sina problem. Denna film visades tydligen på TV4 runt samma tid.

Lustigt sammanträffande att jag såg filmen i går kväll och sedan ser tråden här idag. Eller... kan jag ha sett den omedvetet igår och blivit inspirerad att se filmen.
Citera
2006-06-09, 00:13
Bannlyst
Musse

Citat:
Du har rätt i din teori! Jag tänker på en brottare/grappling kille som heter Musse Hasselwall! Man behöver inte vara stor för att vara stark. Lite humor! Hur skulle en figth mellan Musse och paulo sluta? Musse väger ca 65 kg, Nämnas kan göras att Musse också var med i Stockholms natt, jepp.

PS: Musse var programledare i rallarsving ZTV om någon undrar!

PS 2: Paulo har tränat Ultimate Fighting med två faldige världsmästaren, Jepp

Vilken roll spelade Musse i Stockholmsnatt ?
Citera
2006-06-09, 00:18
Medlem
Bananas avatar
Citat:

Är det inte Sökarna han tänker på här?
Citera
2006-06-09, 00:30
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
En bi roll, men är med i flera partier av filmen, Se filmen och efter text, Bara lite vardags info,

PS: Jag tackade nej till en roll i stockholms natt! trodde det skulle skada min framtid som pianist, Höga tankar! Jag slutade spela pianio 1 år efter, jepp
Citera
2006-06-09, 00:47
Bannlyst
Filmen..

Citat:
En bi roll, men är med i flera partier av filmen, Se filmen och efter text, Bara lite vardags info,

PS: Jag tackade nej till en roll i stockholms natt! trodde det skulle skada min framtid som pianist, Höga tankar! Jag slutade spela pianio 1 år efter, jepp

Tror jag har sett filmen Stockholmsnatt 100 gånger, men aldrig skådat Musse i den filmen. Vilka scener är han med i eller i vilken del ??
Citera
2006-06-09, 00:50
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Tror jag har sett filmen Stockholmsnatt 100 gånger, men aldrig skådat Musse i den filmen. Vilka scener är han med i eller i vilken del ??

Bla nere i Tunnelbanan när de möter skinhead´s, Ian, Jonas Rasmussen och Musse står för fighten som är skit dålig nu! och var skit dålig då också

Musse var med i sökarna också!

PS: Jonas Rasmusson hette på den tiden Ziggy som graffiti målare, om någon undrar
Citera
2006-06-09, 01:38
Bannlyst
Aha ok

Citat:
Bla nere i Tunnelbanan när de möter skinhead´s, Ian, Jonas Rasmussen och Musse står för fighten som är skit dålig nu! och var skit dålig då också

PS: Jonas Rasmusson hette på den tiden Ziggy som graffiti målare, om någon undrar

Jaha ok ! Coolt och tack för infon.
Citera
2006-06-09, 12:03
Medlem
Teefs avatar
Citat:

har du inte blandat ihop sökarna o sthlmsnatt nu? eller har jag nån lucka nu kanske
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in