• 1
  • 2
2006-05-24, 17:48
Medlem
Bullsquids avatar
Denna AT toppar nog i stort sett allt jag vart med om i må-dåligt väg tätt följt av en subutex överdos och en hemsk at på AMT.

Den här stora dosen byggdes på under kvällen med....i början var jag mer i nåt delerium aktig tillstånd mellan vakenhet och dröm, sen någon gång mitt i natten kanske runt 4 tiden ca kom ATn som nån hade huggit en dolk i hjärtat på mej

Jag vet inte hur jag ska beskriva denna känsla för er som inte haft riktigt AT på höga doser DXM men det är iaf ett stadium av sådant lidande att man undrar om en människa verkligen kan klara av det.
Jag var tvungen att kollla på filmen The Passsion of the Christ under natten för att försöka dämpa de helvetiska effekter ATn hade på min kropp.
Ibland undrade jag nästan om jag inte led lika mycke som jesus. Att känna smärta är en sak men denna AT går inte ens att beskriva i ord, min kropp kändes så illa torterad att jag va rädd för min egen spegelbild.

Mina läppar hade blivit svarta.
De hade fullständigt torkat ut och började nu flagna loss...synen i speglen skulle fått vilken person som helst att rysa av skräck. Jag såg mer död ut än levande.

Jag hade inte krafter nog att stå upp själv så varje gång min kropp genomborrades av smärtor fick jag krypa till toan...det jag fick ur mej var inte ens spya. Det var en blaning av salt, snor och slem och möjligen vissa rester av mina inälvor som frätets sönder av DXMet.
Jag försökte få i mej lite vatten, men kroppen var fortfarande så plågad så den kunde inte ta emot något mer... den äckliga smaken i munnen e så vidrig att jag ryser bara genom att tänka på det.
Smaken finns klistrad i hela mitt svalg och varenda yta av min mun där man en gång kunnat känna smak. Den överhängande salta klistrade smaken var bara i sej skäl nog att det skulle börja mullra i magen.
Att sova var inte ens att tänka på...ligga ner i sängen hjälpte stundom men denna rysliga känsla som verkade komma från helvetes djupaste avgrunder tvingade ständigt upp mej igen.

Jag var så jävla pissenödig men det gick faaan inte att få ut nånting. Jag vet inte hur många ggr jag försökte... jag kunde inte stå upp så jag fick sitta ner hela tiden och varje gång hoppades jag bara att denna gången, bara en droppe snälla! men det var obarmhärtigt... mina njurar skrek av plågor.
jag vet inte hur många timmar det gått innan jag äntligen kunde pissa men då hade det iaf blivit morron....känslan av att äntligen få pissa var så befriande men resten av AT hängde fortfarande över mej som ett åskmoln.

Eftersom sömn var omöjligt pga plågorna gick jag över till en kompis som bodde nåra hus från mej. Vid denna tiden var iaf den värsta obeskrivbara biten över men jag mådde ändå så långt ifrån normalt man kan kommma.
Vi skulle gå hem till en annan kompis men på vägen höll jag på att kollapsa flera ggr....

kl är nu snart 6 på kvällen och det har snart gått 24 timmar sedan jag tog dxmet..ATn känns fortfarande men nu e den iaf på väg bort.

Jag vet inte om nån har upplevt nåt liknande men såhär dåligt måste va precis på gränsen för hur dåligt en människa kan må.
Citera
2006-05-24, 17:51
Medlem
1250mg, är inte det en dödlig dos för en som inte tagit DXM förut

Hursomhelst lär du ju ta ett uppehåll från det, iaf
Citera
2006-05-24, 18:00
Medlem
Bullsquids avatar
dödlig dos ligger på 2000mg + men jag undrar nog om inte döden vart en befrielse i jämförellse med denna at.
Jag har svårt att tänka mej att man kan må ännu värre om man nu hade tagit mer allså...jag vill inte tänka på det iaf.
Jag ska aldrig ta såna här höga doser igen!!! dessa plågor skulle man inte ens önska sin värsta fiende.
Citera
2006-05-24, 18:06
Medlem
ExCowboys avatar
Hade inte du slutat knarka?
Citera
2006-05-24, 18:11
Medlem
Bullsquids avatar
jag fick ett återfall
Citera
2006-05-24, 18:23
Medlem
RoboSnuts avatar
Du verkar inte riktigt tåla dxm asså
Jag tycker bara det är skönt med at på dxm, speciellt på höga doser.
Känner mig bara mysig i kroppen och brukar alltid röka fet dagen efter för att förstärka det.
Citera
2006-05-24, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoboSnut
Jag tycker bara det är skönt med at på dxm, speciellt på höga doser.
Känner mig bara mysig i kroppen och brukar alltid röka fet dagen efter för att förstärka det.

What he said
Citera
2006-05-24, 18:38
Bannlyst
Vafan släng dina jävla skit DXM om du inte kan hantera skiten. Som du nu själv
märkt så är det inte bra för kroppen med höga doser DXM speciellt inte ofta som
jag har fått uppfattningen att du gör. Om du nu inte kan sluta så måste du för
fan lägga in dig för behandling eller nått. Din hjärna mår eller kommer inte må bra
om det där fortsätter. Hoppas du lärt dig en läxa eller nått iaf. Men att slänga
skiten är nog det enda rätta i detta läge.

mvh
Citera
2006-05-24, 22:54
Medlem
speedracers avatar
Förlåt Bullen men jag tror det var jag som gjorde dig så sugen. Speciellt när jag berättade att jag snart tagit platå 3-doser i två veckor i rad nu. Och speciellt när jag snackar med dig när jag är tokbäng.

Förlåt!

Sköt om dig...
Citera
2006-05-24, 23:59
Medlem
TomiXs avatar
Bullsquid: Släng dina DXM!! Sålänge du har dem liggandes kommer du få återfall varenda vecka!

I all välmening!
Citera
2006-05-25, 00:48
Bannlyst
OnT: Lätt som en schysst AT det där, som att komma hem från jobbet en seg dag haha
Fick också intryck av att du skulle chilla med drogerna ett tag, lite synd. Att det blev såhär menar jag.
Det att du mådde dåligt, kan det möjligen ha lite med att du bestämt dej för att sluta med drogerna så straffade din kropp dej för återfallet?
Aja, lycka till i forts iaf.

/SS
Citera
2006-05-25, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
jag fick ett återfall

Får man bara fråga hur ofta du brukar käka dxm? Får liksom känslan av att du käkar det varje dag. Känns ju som att hjärnan din kommer ta stryk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in