2006-05-17, 18:00
Medlem
Kuyichis avatar
Eftersom det dagligen, jämt och ständigt, dyker upp diverse trådar med frågor om olika onlineshoppar där man kan handla såväl lagliga som olagliga droger startar jag nu en tråd där alla sådana frågor ska postas och besvaras.

Var uppmärksamma på regel 1.01 om att alla former av köp/försäljning av droger på forumet leder till omedelbar avstängning från forumet.

Det finns redan en liknande tråd i forumet för "övriga droger" (http://www.flashback.org/showthread.php?t=90639) men det förefaller som att en liknande tråd behövs här.

OBS! Proxy-postning är förbjudet!

Alla som postar inlägg åt andra, eller upptäcks försöka förmå eller be andra att posta inlägg åt en själv, kan bli aktuella för regelbrott 1.01. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, inlägg åt användare som oavsett orsak inte kan eller vill posta själva, samt gröningar av butiker på deras egen begäran.

Sidor som bygger på Pastebin, freetexthost m.fl. anses INTE uppfylla kraven som är ställda för att få diskuteras, och kan således vara brott mot reglerna 1.01 och 1.09.
Ett Hunds avatar

Moderatormeddelande

Postat av Ett Hund 2006-05-17, 18:00
Medlem
Regler och riktlinjer:
  • Endast drogshoppar och nätapotek som driver sin försäljning via hemsidor är tillåtna.
  • Varje shop ska ha produktlistor med priser direkt på sidan.
  • Diskussioner kring mailkranar är förbjudet. Detta gäller även postandet av mailadress till kända kranar så som vendors på Darknetsidor.
  • PM-förfrågningar är förbjudet och kommer att raderas som off-topic.

Inlägg som bryter mot dessa regler kommer att raderas och varningar eller avstängningar kommer att delas ut till de som inte klarar av att följa dem.

För att kunna posta inlägg krävs det att man varit medlem på Flashback i minst 6 månader och har skrivit över 200 inlägg. Det görs inga undantag för detta.

VIKTIGT:

1.09. Narkotikahandel är förbjuden

All form av narkotikahandel (köpes, säljes, bytes, skänkes), även via PM, är förbjuden. Den som bryter mot denna regel riskerar att bli avstängd från forumet.

OBS! Proxy-postning är förbjudet!

Alla som postar inlägg åt andra, eller upptäcks försöka förmå eller be andra att posta inlägg åt en själv, kan bli aktuella för regelbrott 1.01. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, inlägg åt användare som oavsett orsak inte kan eller vill posta själva, samt gröningar av butiker på deras egen begäran.

Sidor som bygger på Pastebin, freetexthost, weebly m.fl. anses INTE uppfylla kraven som är ställda för att få diskuteras, och kan således vara brott mot reglerna 1.01 och 1.09.

Förtydligande av hemsida som får diskuteras i tråden:

www.shop.xx = OK, får diskuteras.
(har egen domän)

www.shop.xx.xx = ej OK, får inte diskuteras.
(saknar egen domän)
Senast redigerad av Ett Hund 2016-12-17 kl. 11:53.
2006-05-17, 19:53
Medlem
theshades avatar
jävla problem hela tiden (elefanten)

nu när jag/vi äntligen fick en avi där det stog att paketet var framme så kommer vi till posten. där säger de att vi måste ha nåt jävla kollinummer eller va fan de sa. jag har inte fått nåt annat nummer än ordernumret. på posten sa de att företaget vi köpte av skulle veta vad numret var och att vi skulle fått det av dem. det dög inte med legetimation och ordernummer. hur får jag tag på detta kollinummer? ska jag maila elefanten och fråga?
2006-05-17, 20:06
Medlem
Kuyichis avatar
Låter konstigt.

Kollinumret borde ju framgå av avin. Ring elefanten eller postens kundtjänst och hör dig för.
2006-05-17, 23:04
Bannlyst
Pharmacom seriösa?

Nån Som beställt DXM/Dextromethorphan från Pharmacom?

Har själv beställt 100G Dextromethorphan/DXM därifrån för över 1 vecka sedan, och pengarna har dragits från mitt konto. Har mailat dom 2ggr och frågat vars mina saker är, men inget svar.

Nån som har nå erfarenhet av detta bolag? Blåser dom?
2006-05-17, 23:43
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
nu när jag/vi äntligen fick en avi där det stog att paketet var framme så kommer vi till posten. där säger de att vi måste ha nåt jävla kollinummer eller va fan de sa. jag har inte fått nåt annat nummer än ordernumret. på posten sa de att företaget vi köpte av skulle veta vad numret var och att vi skulle fått det av dem. det dög inte med legetimation och ordernummer. hur får jag tag på detta kollinummer? ska jag maila elefanten och fråga?

Var det en prao:are som jobba eller? Om man har avi ska man inte behöva nått kollid.. Men du får väl maila och fråga efter kollid så borde du få det.

OT: Kuyichi, bra att du har styrt upp lite i detta delforum nu.
2006-05-18, 18:38
Medlem
wejjwejjs avatar
lådan är i hamn nu, allt gick fint tillslut tipsa dock gärna om hur vi kan förvara svampen på bästa sätt i tråden "förvaring av svamp / torkning"

/theshade
2006-05-19, 15:47
Medlem
jihad3000deluxes avatar
jag har tänkt att beställa en "svamplåda", alltså en färdigpreparerad odlingslåda.
så nu letar jag efter en prisvärd och pålitlig webshop där man kan beställa en sådan. några tips?

(jag vet att de finns länkar i svampodlingstråden, men jag skulle gärna vilja ha personliga rekommendationer och redogörelser)
2006-05-20, 08:10
Bannlyst
Ett pm med "elefantens" länk vore skönt
2006-05-20, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Insulin
Ett pm med "elefantens" länk vore skönt

japp vore helt klart uppskattat
2006-05-20, 10:23
Medlem
ExCowboys avatar
Google är din vän.
2006-05-20, 17:36
Medlem
Jag har sökt men hittar inte på google, så jag ber okså om ett pm =)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in