• 1
  • 2
2006-04-27, 22:39
Medlem
Yangazis avatar
Tror jag postar på rätt ställe nu, annar sfår nån mod flytta!

Men iaf, vad finns det för roliga saker man kan göra med röken från vattenpipor och ciggaretter?

Vanliga rökringar är ju ganska lätt att lära sig, sen finns det ju nåt som kallas franskt bloss också, som går ut på att man trycker ut rök genom munnen och suger in att genom näsan igen.

Men ja, mer skojj?
Citera
2006-04-27, 23:10
Medlem
nallons avatar
Rökringar och Fransktbloss är ju klassikerna. När du gör rökringar kan du också prova när du 'skjutit' iväg ringen så blåser du iväg som en pil igenom, kanske inte låter så märkvärdigt men det är snyggt

Prova användra olika hjälpmedel så som slangar m.m då kan man göra riktigt feta rökringar.
Citera
2006-04-28, 00:03
Medlem
maxpowers avatar
Detta är säkert en dum fråga men hur gör man en rökring? De gånger jag har lyckats känns det som att det snarare har varit slumpen än skicklighet...

/MaxP
Citera
2006-04-28, 12:30
Medlem
Yangazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nallon
Rökringar och Fransktbloss är ju klassikerna. När du gör rökringar kan du också prova när du 'skjutit' iväg ringen så blåser du iväg som en pil igenom, kanske inte låter så märkvärdigt men det är snyggt

Prova användra olika hjälpmedel så som slangar m.m då kan man göra riktigt feta rökringar.

Hur sjutton lyckas man göra en pil?!
Citera
2006-04-28, 12:32
Medlem
Yangazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxpower
Detta är säkert en dum fråga men hur gör man en rökring? De gånger jag har lyckats känns det som att det snarare har varit slumpen än skicklighet...

/MaxP

Ganska svårt att förklara, men jag gör så att jag formar läpparna ungefär som när man säger bokstaven "Å" och sen rycker man med käken.
Haha, kanske nån annan som kan förklara lite bättre?
Citera
2006-04-28, 23:17
Bannlyst
Ha munnen halvöppen, och försök få den rund. Sen säger du "öh-öh-öh-öh-öh". Det finns inget sätt att lära sig förutom att öva, helt plötsligt går det bara. Öva ensam om det känns pinsamt.

När du har lärt dig kan du sluta med "Öh"-et, för man låter handikappad när man säger så
Citera
2006-04-29, 14:35
Medlem
ja brukar alltid "tjocka ihop" altså pressa ihop tungan, och göra något " höh" ljud medans jag drar inåt samtdigt som ja blåser ut^^ det går verkligen att förklara hur jag gör, men det funkar otroligt nog^^
Citera
2006-04-29, 15:36
Medlem
a4swes avatar
Citat:
Detta är säkert en dum fråga men hur gör man en rökring?

Ur stående position blåser du ut röken samtidigt som du roterar kroppen 360 grader kring kroppens vertikala axel.
Citera
2006-04-29, 15:46
Medlem
chilli__s avatar
en rolig grejj som jag brukar göra är ett slags segelbåt som gandalf gör..brukar bli jävligt snyggt faktiskt
Citera
2006-04-29, 19:29
Medlem
Gravity2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilli__
en rolig grejj som jag brukar göra är ett slags segelbåt som gandalf gör..brukar bli jävligt snyggt faktiskt
Coolt

Bildbevis uppskattas!
Citera
2006-04-30, 12:58
Medlem
Yangazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilli__

Den brukar jag också köra när tillfället känns rätt.
Citera
2006-04-30, 14:12
Bannlyst
fan hur lyckas man gora en vanlig rokring???. Ge mig tips det har alltid varit min dromm
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in