Citat:
Ursprungligen postat av Hard To Beat
Vad fan? Låt tjejerna knulla hur mycket de vill, det är fan inte ditt problem.
Är du avundsjuk för att dessa "sliskiga" greker/turkar är lite charmigare än dig eller?
Som jag skrev ovan finner jag det mest oroande då tjejerna visar på "kvaliteer" som jag inte finner särskilt beundransvärda i ett förhållande. Vi lever inte på 1960-talet nu med fria knull till höger och vänster så länge pipan går runt laget. I vår tid är förhållanden det i särklass vanligaste sättet för intimt umgänge mellan två parter, och då vore det lite tråkigt att i efterhand få reda på vad för sorts tjej det egentligen är som man har delat sänghalm med.
För att inte tala om att strandraggarna är dåliga på att skydda sig och kan bära på alla möjliga sorters sjukdomar. För övrigt var han till vänster rätt okej, han till höger var inget vidare. Förstår inte vad tjejerna ser i honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Hard To Beat
F ö så tycker jag att det är hundra gånger så äckligare när en Svensson drar till Thailand och hämtar hem en fru(läs: slav).
Det händer dock mer än femtusen gånger mer sällan än när svenska tjejer låter sig knullas av en sydländsk strandraggare.
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Efter den där intervjun känns det som om oddsen var rätt låga på att de fick till det med både reportern och fotografen. Intervjun var väl förstås ett alibi för att dessa tjejer skulle få träffa dem och ha sex med dem.
HAHA