Nu vet jag inte om denna förfrågning skulle passa i en redan existerande tråd men nåväl:
Eftersom jag misstänker att jag har Borderline undrar jag om nån vet om några test som man kan göra på internet. Vill ha cirka 5 st olika så jag kan se bättre om jag har det eller inte och om jag bör då uppsöka hjälp.
Nu vet jag inte om denna förfrågning skulle passa i en redan existerande tråd men nåväl:
Eftersom jag misstänker att jag har Borderline undrar jag om nån vet om några test som man kan göra på internet. Vill ha cirka 5 st olika så jag kan se bättre om jag har det eller inte och om jag bör då uppsöka hjälp.
- DIP-Q självskattning
- SCID2 proffsverktyg för att screena för samtliga p-störningar
Jag personligen lider utav borderline personlighetsstörning.
Det bästa sättet med att få svar på dina misstankar är att söka hjälp hoss psykolog och liknande och berätta om hur du tänker.
Dom kommer troligtvis hjälpa dig om det visar sig att du lutar mot en borderlinestörning.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!