Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Ganja
Källan kan jag inte avslöja här, men det var en forskare(jag kände honom inte personligen) som kom nära eller rent av hittade boten. Han blev undanröjd.
Okej. Själv har jag en väldigt trovärdig källa som har uppfunnit en evighetsmaskin. Men jag kan tyvärr inte avslöja honom här.
Citat:
Sen att det hade gett vinster av att hitta boten är inte realistiskt. "Vinsten" hade isåfall bara varit det som dras in av själva läkemedlet. Undanhåller man det så drar man in väldigt många gånger mer på dagens läkemedel.
Du förutsätter fortfarande att det inte finns någon som helst konkurrens inom läkemedelsindustrin. Så jag upprepar vad jag skrev tidigare, och ställer det nu som en fråga: Hur ska man kunna hindra att ett läkemedel mot cancer kommer ut på marknaden, när det företag som först får patentet kommer att tjäna massor med pengar samtidigt som de andra företagen förlorar all sin förtjänst från cancerrelaterade produkter? Även om det skulle vara som du säger, att industrin som helhet hade förlorat pengar om ett botemedel kom ut, så är det ändå det företag som släpper botemedlet som förlorar
minst. Alltså finns det en stor konkurrensfördel i att släppa botemedlet direkt, innan nån annan gör det.
För att din teori ska hålla så krävs det alltså att alla cancerforskare/läkemedelsföretag/universitet är med i konspirationen. Verkar det rimligt?