2006-03-18, 00:00
Medlem
Rubbes avatar
För att vara
A - Ett licensspel
B - En GTA-klon

så tycker jag att spelet var över all förväntan. Bra story än så länge, helt ok kontroll/spelbarhet, kul uppdrag och skön 30-talsatmosfär. Av alla GTA-kloner de senaste åren så är detta en av de bättre. Där har EA fått till det.
Citera
2006-03-18, 00:00
Medlem
schweden2s avatar
Finns detta till PC?
Citera
2006-03-18, 00:25
Medlem
Draugs Hargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schweden2
Finns detta till PC?

Endast till PS2 än så vitt jag vet, i alla fall om du ska låna det från Internet
Citera
2006-03-18, 00:50
Bannlyst
Jag tycker mer det är en rip off av Mafia. Av trailers och video snuttarna man har sett.

Har inte spelat spelet ännu, men tänker göra det så fort jag kan.
Citera
2006-03-18, 09:31
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Jag tycker mer det är en rip off av Mafia. Av trailers och video snuttarna man har sett.

Har inte spelat spelet ännu, men tänker göra det så fort jag kan.

Fast Mafia i sin tur är lite av en ripoff till GTA. Men visst, det liknar ju Mafia mer på sitt sätt. Fast bilarna är bra mycket snabbare här. De var frustrerande och antagligen realistiskt långsamma i Mafia, men här kör de på som om de vore av nutida modell.

Det var länge sedan jag spelade ett licensspel som gjorde mig så glad.
Citera
2006-03-18, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schweden2
Finns detta till PC?

Yes det gör det. Finns att tanka nu också, mitt blir tyvärr inte klart förrens imorgon =|.
Citera
2006-03-18, 13:24
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Yes det gör det. Finns att tanka nu också, mitt blir tyvärr inte klart förrens imorgon =|.

Från vilken torrentsida tankar du det?
Citera
2006-03-18, 14:07
Medlem
Unbalanceds avatar
Finns på tex. torrentit & torrentbytes, PC spelet kom upp som torrent idag verkar det som.
Citera
2006-03-18, 14:21
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Fast Mafia i sin tur är lite av en ripoff till GTA. Men visst, det liknar ju Mafia mer på sitt sätt. Fast bilarna är bra mycket snabbare här. De var frustrerande och antagligen realistiskt långsamma i Mafia, men här kör de på som om de vore av nutida modell.

Det var länge sedan jag spelade ett licensspel som gjorde mig så glad.
Mafia en ripoff av GTA? Så vitt jag minns så släpptes GTA3 och Mafia väldigt nära varandra i tiden och dessutom är de ju inte särskillt lika varandra förutom att de båda är i tredje person och båda handlar om kriminella.
Citera
2006-03-18, 15:53
Medlem
Håller på att tanka det nu. Klart om någon timme Återkommer med en liten recension då
Citera
2006-03-18, 16:12
Medlem
intressant! har precis startat CloneCD versionen från PB..
50 kb/s....det kommer ta tid när man bara har 0,5... hoppas det är värt det!!
Citera
2006-03-18, 18:32
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
. Fast bilarna är bra mycket snabbare här. De var frustrerande och antagligen realistiskt långsamma i Mafia, men här kör de på som om de vore av nutida modell.
Ok, bara det räcker för att inte tanka ner det. 30tals bilar SKA va långsamma..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in