jag vet att detta frågats massvis med ggr innan
har sökt i ca en halvtimma men alla svar jag fått säger olika
vissa säger ta 200mg och bli asgo andra säger att de tar 700mg o inte känner nåt...
var går gränsen för hur mycke man kan ta? (jajajajajajaja jag ska inte blanda de med alkohol...läst det 1000 ggr nu)
jag har 9st 50mg , 450mg allså hur många ska jag ta för effekt?
vill inte ta för lite och inte för mycke?
vad är en lagom första ggn? har bara tagit de en gång innan och då tog jag bara 100mg....det var uppenbarligen för lite
aja släng tråden när ni vill jag vill bara ha svar på hur jag ska göra för att få ut nåt slags rus på dem... har massa alvedon hemma med...boostar de effekten ?
Ta allting, jag brukar själv ta 750mg när jag kör på dem.
Alvedon boostar inte.
Dexo är en drog som endast vi få "finsmakare"(eller nåt åt det håller,jag vet inte ) uppskattar, så det kanske inte är din drog...omdet är det, välkommen till klubben!
kommer jag va "ok" om jag dricker alkohol imorn?
har inte druckit nåt idag och inte igår.
har iofs tagit 4mg rivotril och 300mg koffein under dagen fast just nu känner jag mej helt normal.
dumt att chansa kanske.. står ju att det ska undvikas när man använder epeleptisk medicin
Fan dexofen är fina grejer, önskar jag hade ett gäng för det var länge sen jag testade sådana , nog om det. Klart du ska ta alla. Kan bli ett småmysigt rus för dig. mvh TM
kommer jag va "ok" om jag dricker alkohol imorn?
har inte druckit nåt idag och inte igår.
har iofs tagit 4mg rivotril och 300mg koffein under dagen fast just nu känner jag mej helt normal.
dumt att chansa kanske.. står ju att det ska undvikas när man använder epeleptisk medicin
Du ska i vilket fall som helst INTE dricka alkohol imorgon om du tar massor av Dexofen idag. Läs i Fass. Dett där med epileptisk medicin vet jag inget om men om du själv vet sen tidigare att det bör undvikas så: undvik det helt enkelt.
Igår åt jag 20st 100mg piller. Men det var faktiskt inte ens skönt, mest nojjigt. Har drömt mardrömmar och haft en väldigt orolig natt. Ska nog ta lite mindre nästa gång..
Du håller ju på att sluta så ta det lungt, och blanda inte skiten med något annat! 450 är rätt liten dos för mig, men det är ju helt olika. Börja på 250mg säger jag och jobba dig uppåt, om du nu promt måste ta...skitpiller i min mening.
Håll ut utan piller istället och ryck upp dig min vän! Lycka till!
Är inte dexofen ungefär samma som doloxene ?
Anledningen till att man inte ska dricka i samband med doloxene är att andningsreflexen kan slås ut...och det kan även hända vid grov överdosering.
Jag slängde i mig 500mg för ngra timmar sen, och det blir jag riktigt mysig på.
Så mitt råd är att söänga i dig alla på en gång, och se till att itne dricka på två dagar efter intag av dexofen.
2 hela dagar ? e det verkligen så farligt eller överdriver fass en aning?
har för mej att det skulle vara ok sålänge man inte blandar men alkohol dan efter eller före är väl inte bäddat för livsfara ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!