2006-01-18, 14:03
Medlem
JackassTREs avatar
Vet att hun var inne på nagelskulptur för många år sedan! Men vad hände sedan?

Edit: Sida 9 innehåller diskussionen om bilden nedan.
/mod
Citera
2006-01-18, 14:12
Medlem
z2joiss avatar
När Robin blev myndig valde han att flytta hem till pappa på Strandvägen. I samband med det upphörde appanaget och Jannike blev av med fyran på Östermalm. I och med det upphörde även inbjudningarna till kändisfesterna.

Det näst näst senaste jag hörde efter detta var att hon flyttat till en etta i en söderförort och fått jobb som vårdbiträde. Det berättade hon om i en intervju som jag läste. Hon verkade vilja börja leva ett seriöst liv nu.

Det näst senaste var att hon några månader senare blev polisanmäld av en taxichaffis då hon och en vännina hade tagit med sig fyllepizza hem till henne för en efterfest. Dessvärre hade tjejerna varit så fulla att de tappat pizzorna i bilen. Nu vägrade de betala chaffisen för rengöringen så han kände sig tvungen att stämma dem. Detta stod det om i någon kvällsis.

Det senaste jag såg för ett år sedan var att Jannike och (jag tror) hennes nye kille skulle starta ett fik på söder. Hon hade hela sitt liv drömt om att få ha ett fik på söder. Jag misstänker dock att detta var en släng av BB-Linda sjukan och att a) hennes "man" stuckit och därmed finanserna eller b) hon tröttnade på mannen och fikaplanerna och bestämde sig för att bli pokerproffs istället (något jag tror hon drömt om i hela sitt liv).

Jag gissar att om hon hade startat ett cafe skulle man ha läst om det.
Citera
2006-01-18, 14:20
Medlem
Lyckholms avatar

Jösses.
Citera
2006-01-18, 14:55
Medlem
E-upplysning för lata

Denna osannolikt hjälpsamma sida ger svar på allt.

Jannicke bor på Lundagatan. En sökning på Adressen ger vid hän att hon bor ensam. Fritt fram om någon är hugad...

Dessutom är hon född 1966 så hon blir 40 iår. Grattis!!
Citera
2006-01-18, 17:12
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfighter
Denna osannolikt hjälpsamma sida ger svar på allt.

Jannicke bor på Lundagatan. En sökning på Adressen ger vid hän att hon bor ensam. Fritt fram om någon är hugad...

Adressen är något märkliga "Lundagatan 31 LÄG 11" och en vidare sökning visar att det ligger ett hotell/pensionat på Lundagatan 31... Mysko. Får ta en sväng förbi Lundagatan 31 och se om det finns mer än Lunda Pensionat på den adressen...
Citera
2006-01-18, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jigglypuff
Adressen är något märkliga "Lundagatan 31 LÄG 11" och en vidare sökning visar att det ligger ett hotell/pensionat på Lundagatan 31... Mysko. Får ta en sväng förbi Lundagatan 31 och se om det finns mer än Lunda Pensionat på den adressen...

Hon kanske sket i fiket och öppnade ett pensionat istället
Citera
2006-01-18, 23:17
Medlem
herdens avatar
Använder man e-upplysning lite till så ser man att det finns många personer och flera företag på adressen. Så då är frågan om alla har tagit in på pensionat.
Citera
2006-01-18, 23:38
Medlem
Megadeths avatar
vart jannike bor tänker jag inte tala om här. och jo hon köpte loss en lokal inne i stan som sedan började renoveras, men den vart aldrig färdig innan hon sålde lokalen vidare igen (ang. cafe't). och jo, hon jobbar som vårdbiträde inne i sthlm city. och nej jag tänker inte säga mycket mer än så.
Citera
2006-01-19, 05:02
Medlem
säga vad man vill om jannike men hon har ju iaf tagit emot fler bollar av björn änn nån annan?
Citera
2006-01-19, 11:19
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:
Ursprungligen postat av Megadeth
vart jannike bor tänker jag inte tala om här. och jo hon köpte loss en lokal inne i stan som sedan började renoveras, men den vart aldrig färdig innan hon sålde lokalen vidare igen (ang. cafe't). och jo, hon jobbar som vårdbiträde inne i sthlm city. och nej jag tänker inte säga mycket mer än så.

det är ofta så med folk som inte vet något,
Citera
2006-01-19, 13:49
Medlem
Det var någon som påstod (här på flashback förstås) att hon blivit gängvåldtagen av Daniel Collert och hans poolare, och att det var Collerts farsa som fick öppna checkblocket och betala för det där caféet. Att hon sen sålde lokalen för att ha råd att köpa cola är en annan femma.
Citera
2006-01-19, 14:25
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:
Ursprungligen postat av marang
Det var någon som påstod (här på flashback förstås) att hon blivit gängvåldtagen av Daniel Collert och hans poolare, och att det var Collerts farsa som fick öppna checkblocket och betala för det där caféet. Att hon sen sålde lokalen för att ha råd att köpa cola är en annan femma.
Var har du läst det, jag vill veta mer !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in