• 1
  • 2
2006-01-16, 13:12
Bannlyst
WOW överallt.
Snackar med brorsan på msn, frånvarande spelar wow.
Snackar med en kompis på msn, han har inte tid ska spela wow.

Ett ords skrivs av brorsan en gång i timmen, sarre eller ost, sen försöker man uppta en konversation på msn igen, d ser man ordet söt komma¨och sedan frånvaro pga av WOW.
Ville bara säga att det är sjukt att folk kan sitta 10 timmar per dag och lira.
Nu låter jag som en bitter jävel men det är jag inte.
Citera
2006-01-16, 13:30
Medlem
times avatar
Bara tio...?
Citera
2006-01-16, 13:33
Medlem
LadyTieras avatar
börja lira själv eller skaffa dig ett bättre socialt liv än att sitta på msn och försöka få upptagna personer att prata med dig då de är upptagna
Citera
2006-01-16, 14:27
Medlem
fnuskes avatar
Inte komma och pilla på han när han sitter i hamsterhjulet.

DKP är förövrigt ett jävla påhitt.
Citera
2006-01-16, 14:33
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
börja lira själv eller skaffa dig ett bättre socialt liv än att sitta på msn och försöka få upptagna personer att prata med dig då de är upptagna

Oh, försvarställning direkt. Så du tycker det är bra att folk spenderar tid lirandes wow istället för att umgås med sina polare? Personligen ser jag det som ett totalt socialt förfall att välja en fantasivärld framför att träffa människor i den riktiga världen.
Citera
2006-01-16, 14:39
Medlem
mws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Personligen ser jag det som ett totalt socialt förfall att välja en fantasivärld framför att träffa människor i den riktiga världen.

Citera
2006-01-16, 14:55
Medlem
Jag hatar att också att polarna ska sitta dygnet runt med WoW.

Riktiga män spelar Battlefield 2 dygnet runt i stället!
Citera
2006-01-16, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

Det enda jag försöker uppmuntra är att folk i allmänhet försöker bli lite mer socialare.
Vad är felet?
Citera
2006-01-16, 15:16
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mauser
Det enda jag försöker uppmuntra är att folk i allmänhet försöker bli lite mer socialare.
Vad är felet?

de är vuxna och bestämmer själva, jag spelar wow, umgås med familj vänner och jobbar. det är upp till individen hur man prioriterar, men du låter lite sorglig...sitter och väntar på att de ska skriva något till dig på msn

mitt råd är att gå ut lite mera du med, de har skaffat sig en hobby
Citera
2006-01-16, 15:18
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Oh, försvarställning direkt. Så du tycker det är bra att folk spenderar tid lirandes wow istället för att umgås med sina polare? Personligen ser jag det som ett totalt socialt förfall att välja en fantasivärld framför att träffa människor i den riktiga världen.
det är en hobby, och man väljer själv. för mig är wow ingen fantasivärld jag kryper ner i utan ett jäkligt kul spel där jag träffar mina polare och kan spela tillsammans med dom, sedan får folk tycka vad de vill, jag har kul som fan och spelar tom med min familj.
Citera
2006-01-16, 15:23
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Personligen ser jag det som ett totalt socialt förfall att välja en fantasivärld framför att träffa människor i den riktiga världen.

Å andra sidan om den riktiga världen innefattar att samtala med personer som dig så kan jag förstå att fantasivärlden har sina lockelser.
Citera
2006-01-16, 15:27
Medlem
Rans avatar
Det är snarare så att man borde tänka över sig själv lite, om man på allvar heldre pratar om något tråkigt med någon annan, istället för att få sig själv en upplevelse?

Moralkärringar som inte förstår något... bah.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in