Hittat ett browser-baserat spel som heter Bootleggers. Scenariot är gangstervärlden i 30-talets Amerika.
Riktigt fängslande, ovanligt bra för att vara ett browser-spel, och... Ja, kul!
Hittat ett browser-baserat spel som heter Bootleggers. Scenariot är gangstervärlden i 30-talets Amerika.
Riktigt fängslande, ovanligt bra för att vara ett browser-spel, och... Ja, kul!
Tar inte så värst lång tid att nå nästa rank.
Dessutom kan man göra något som heter OC, Organized Crime. Det kan man göra två gånger om dygnet, och det ger mycket större chans till "rank up".
Detta är inget för den som vill sitta bänkad framför datorn åtta timmar i sträck, men är perfekt att pyssla med när man sitter och pluggar, sitter på jobbet, eller bara vill ha ett lir som man tittar till lite då och då.
Blev du dödad? Suck...
Tja, man börjar väl om. Tror inte du skickade något meddelande till mig, då hade du fått lite pengar så du kunde köpt bra "protection".
Eller så går man ut i snön och över lite längdskidåkning och håller sig borta från datorspel, men det är inget alternativ som lockar mig iaf.
det är lite segt att man bara kan ta 2 units med alkohol med sig, går det att ordna på något bättre sätt eller blir det bättre när man stiger i graderna?
btw. är det någon som har koll på hur många ggr. (på ett ungefär alltså) man måste plocka folks fickor innan man kommer liite högre upp??
edit: whohoo, såg nu att jag äntligen blivit Pee Wee ...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!