• 1
  • 2
2005-12-21, 05:10
Medlem
Jag har läst igenom en del om Kratom, och det verkar verkligen vara något för mig. Ett stort fan av Kodein/Tramadol i inte allt för stora mängder, och inte allt för ofta.

Jag skulle vilja beställa från ett ställe där man kan förvänta sig relativt snabb leverans. Innan nyår helst. (Vet inte om man får skriva sidor här) Az... iaf, det verkar vara lite lång leveranstid från den sidan, och nu när ND är tillfälligt nere så vet jag inte vart jag ska vända mig.

Någon som är lite insatt får gärna skicka mig ett PM. Annars posta på här.

Tackar...
Citera
2005-12-21, 12:15
Medlem
FarbrorFuls avatar
sök på google och du hittar genast minst 10 olika sidor som säljer
Citera
2005-12-21, 22:42
Medlem
Förvisso, men man kan inte riktigt lita på vad dom säger när det gäller leveranstid. Skulle vilja höra från nån med erfarenhet...
Citera
2005-12-23, 03:01
Bannlyst
ptja...

Citat:
Ursprungligen postat av zlatanärkung
Jag har läst igenom en del om Kratom, och det verkar verkligen vara något för mig. Ett stort fan av Kodein/Tramadol i inte allt för stora mängder, och inte allt för ofta.

Jag skulle vilja beställa från ett ställe där man kan förvänta sig relativt snabb leverans. Innan nyår helst. (Vet inte om man får skriva sidor här) Az... iaf, det verkar vara lite lång leveranstid från den sidan, och nu när ND är tillfälligt nere så vet jag inte vart jag ska vända mig.

Någon som är lite insatt får gärna skicka mig ett PM. Annars posta på här.

Tackar...

ptja.. Jag har kratom hemma men har inte lagt upp det på hemsidan pga det enkla faktum att jag helt enkelt inte vet hur jag skall beskriva det..
Jatg säljer ingenting jag inte kan beskriva, kort och gott.

Jag har dock både Premium och Normal kvalitet. Du får det definitivt innan nyår om vi kommer överens om kvalitet och pris innan dess. )
Citera
2005-12-23, 03:57
Medlem
bIZongs avatar
Har du testat kratom själv och isfall hurmycket?

Citat:
Ursprungligen postat av Smartbar Sweden
ptja.. Jag har kratom hemma men har inte lagt upp det på hemsidan pga det enkla faktum att jag helt enkelt inte vet hur jag skall beskriva det..

Jag har dock både Premium och Normal kvalitet. Du får det definitivt innan nyår om vi kommer överens om kvalitet och pris innan dess. )

En annan fråga, någon som vet om det blir någon skillnad om man dricker det kallt eller varmt?
Citera
2005-12-23, 04:18
Medlem
nuhjs avatar
Citat:

låter farligt nära köp/sälj här
Citera
2005-12-23, 05:30
Bannlyst
ouch..

Citat:
Ursprungligen postat av nuhj
låter farligt nära köp/sälj här
¨

ouch, men då får väl Janne bedöma vad min lilla annons i form av inlägg här är värd och ta betalt för den. Jag betalar annonspriset såvida priset inte är hutlöst.
Jag lever idealistiskt, min lilla Smartbar har en modest ekonomi

men jag betalar vad jag kan, om mitt inlägg officiellt ses som en annons..

är priset helt åt skogen så tar vi bort hela inlägget..
Citera
2005-12-23, 12:16
Medlem
n3mos avatar
får jag låna ett ögonblick?

Jag undrade mest varför man inte kan köpa DXM på smartbar (nu när ni redan kommit på tal)...
Citera
2005-12-23, 14:17
Bannlyst
Dxm...

Citat:
Ursprungligen postat av n3mo
Jag undrade mest varför man inte kan köpa DXM på smartbar (nu när ni redan kommit på tal)...

Främst
Citera
2005-12-23, 14:22
Bannlyst
Dxm...

Citat:
Ursprungligen postat av n3mo

Främst pga det faktum att man, de första timmarna av trippen, kräks som en gris.
Att ta 100 spänn för en tablett som ger de effekterna kan väl knappast vara en god affärssed?

Men egentligen vet jag inte mer om DXM än ryktesvägen, så kan du övertyga mig om mosatsen så tar jag in det. Beskrivningen måste dock vara så avskräckande att dagens 14-isar, som ibland tittar förbi min sida, inte vågar beställa den!

Aftonbladet skall inte få några fler gratisboost's i försäljningen på min bekostnad...
Citera
2005-12-23, 21:54
Medlem
FarbrorFuls avatar
Citat:
Främst pga det faktum att man, de första timmarna av trippen, kräks som en gris.
Att ta 100 spänn för en tablett som ger de effekterna kan väl knappast vara en god affärssed?

tror egentligen så att henke är full av skit. saken är den att lilla henke inte kan få tag på billig dxm.

smartbar säljer HBW som är 100ggr mera kräkbomb än dxm. cut the crap nu henke
Citera
2005-12-23, 22:00
Medlem
Spunkbumbis avatar
Jag måste hålla med farbrorful litegrann... HBW är kräkbomb... alla spyr inte av DXM, iallafall inte jag... mår bara bäst!

Kratom ser jag gärna att du lägger upp på sidan!

ifall du inte redan pluggat på henke så kan du väl börja på erowid? http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm.shtml
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in