Nemesis1> Säg att du inte vill ha opiater eftersom du vill kunna gå till jobbet utan va trög i huvét... Säg att det gör inget om kroppen e trög, bara huvét e klar.
Iofs var det min egen morsa som skrev ut det, men hon e så jävla svår o övertala... Hon e nämligen övertygad om att alla piller är typ djävulens påhitt och att man ska försöka bota själva sjukdomen istället för att dämpa symptomen...
Jag sa att jag hade försökt med tradolan/tramadol och att smärtan gjorde att jag inte kunde sova. (Jag får flurnitrazepam på annat håll för sömnproblem) Jag sa att jag vill avvänja mig från benzo o ville ha Somadril eftersom jag hade fått det av en vän med liknande problem och det hjälpte bättre än alla andra.
Om min morsa går o övertala så kan du nog övertala en vanlig läkare betydligt lättare.
Däremot så har jag faktiskt ont i bröstkorgen. Det visade sig att det var några muskler i bröstkorgen som gjorde ont o inte hjärtat eller lungorna... Det verkar vara en nerv som e klämd. Du kan nog köra på det. Finns inget sätt o bevisa det. Du får peka ut en siffra i en skala på hur ont det gör. Jag tog näst högsta.
Mvh
EDIT: Du kan även besöka
http://www.drugbuyers.com/freeboard/...php?Number=261 och välja ett av de online-apotek som finns. Då droppar det ner ett paket hemma hos dig inom 3 dagar till en vecka, beroende på shop och fraktsätt. Dock måste du har VISA kort eller liknande. De frågar inte efter recept heller. Däremot så är priserna högre än apotekets. På apoteket kostar en 100st blister 117kr medan den billigaste på 100 piller går lös på $40 på online-apoteken.