Citat:
Ursprungligen postat av Olympius
När kommer WoW-trådarna upp då?
Så fort jag beslutat om lämpliga namn på BF2-trådarna; med er hjälp givetvis.
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Låter som en sund idé. Blir det "klister" på trådarna då också eller?

Tycker jag med.
7 stickys blir för mycket men jag kan tänka mig en klistrad index-tråd likt det PappaBoeg föreslår.
Och för er som undrar varför jag gör detta nu:
Det har på senare tid (senaste veckorna) varit klagomål på att det är svårt att hänga med och/eller bli hörd i dessa populärare trådar - vilket jag har full förståelse för.
"Stor-trådar", som jag väljer att kalla dom (WoW-tråden, NFSMW-tråden osv), har visat sig vara bra för att samla diskussioner om enstaka spel/filmer och annat (Spelforumet är inte ensamt med stor-trådar). De leder till ordning och reda samt samlad och kompakt information. Den som söker behöver förhoppningsvis inte leta lika länge. Och det är därför jag försöker merga trådar när nya spel kommer ut, så vi slipper 5-10 trådar om olika detaljer/frågor. (samma händer i många andra forum - det är därför vi mods har merge-funktionen)
Nackdelen är dock, som ni sett, att dessa trådar har en bristningsgräns. När de blir allt för populära så blir det jobbigt att diskutera i dom.
Så min lösning på det här problemet är att dela upp dessa extraordinärt populära trådar i mindre "stor-trådar". En användare föreslog att underforum skulle skapas, men både jag och andra mods är emot det förslaget. (Tråden om detta finnes här:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=275095 ) Förhoppningsvis löser framtida splitt det här problemet.
/Spader