Jag har pratat med markoolio under vattenfestivalen för många herrans år sedan.
Jag frågade bara hur läget var och han sa då att det var bra, och frågade sen hur läget var med mig..Och det var jue naturligtvis bra!!!
Magnus Uggla på en bensinmack, Ken någon gång, Big Fred på Hultsfred, trummisen i Roxette.... fan det blev svårt, får tänka efter o editera inlägget senare när jag kommer på fler
Musikern i Cue.. har t.o.m. kramat honom :>
Han är bror till min mors bästa väninna, därav mötet.
Sångaren i Pride And Fall; Vi stod bredvid varandra på "läktaren" på electriXmas förra året, och han råkade stöta till mig vid något tillfälle, vilket ledde till att han bad om ursäkt :P
Inte snackat med IRL (förutom vid en skivsignering; standardfrågor och svar) men jag har snackat en del med Martin Westerstrand från LOK på ICQ när dom just hade släppt "LOK står..."
Eftersom jag hållt på med konsertarrangemang de senaste 10 åren, vid sidan av mitt 9-5-jobb, har jag träffat massor av internationella storheter från den elektroniska/experimentella scenen. De flesta är trevliga och ödmjuka, men måste säga att japanerna i allmänhet har varit bäst att ha att göra med (Merzbow, Keiji Haino och Aube, t.ex.).
Inte "IRL", men över internet så har jag snackat med ett par...
Rudy Sarzo (från Ozzy, Yngwie, DIO osv)
Kevin DuBrow (Quiet Riot)
Bob Daisley (från Ozzy, Gary Moore, Black Sabbath osv)
Paul Gilbert (Racer-X)
Pat Lachman (från Damageplan/The Mercy Clinic)
Nick Catanese (från Black Label Society)
Steve Morse (från Dixie Dregs/Deep Purple)
James Lomenzo (från White Lion/Black Label Society)
Och ett par till som jag säkert har glömt bort. Coolast måste nog James Lomenzo eller Nick Catanese ha varit. Riktigt härliga personer!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!