nej fy fan, ser ju grymt fjortis ut, med såpass "animerade" templates. FB's ser ut som en sida med text, enkelt, stilrent och bra. inte massa tjocka kanter och onödiga krussiduller. eller tjocka, runda ikoner i iögonfallande färger. gråskala och stilrent gör det lätt då det är så stort forum.
Skulle Flashback byta ut sin nuvarande design mot något av dina förslag så försvinner jag från forumet, direkt. Dina förslag var rent ut sagt vedervärdiga, helt och hållet avskyvärda! Endast en 14-årig fetlagd pojke, livnärd på chips och Coca-Cola, vars enda intresse är datorspel kan gilla dessa vidriga "templates". Usch!
Den nuvarande designen är nästintill perfekt, enkel och stilren, helt och hållet i min smak!
Till skilnad från flera andra så tycker jag kanske inte att dina förslag var så "fjortisorienterade" men jag ser praktiska problem med dem. Vi har ju väldigt många olika delforum här på FB och med dina exempel, där det var en hel del luft/tomrum mellan de olika delarna, så skulle vi få en förstasida som man skulle behöva scrolla i oändlighet.
Så hittar du ett mellanting mellan dagens ganska tråkstrikta och de mer flashiga och som också är lika utrymmeseffektivt som dagen så är jag beredd att diskutera ett byte.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!