Jag har spelat lite grann nu, och än så länge finner jag det roande att pyssla med min bil Brukar generellt inte gilla motor- och/eller sportspel värst mycket men tänkte att jag skulle ge detta en chans. Vad tycker ni själva om spelet?
Jag har spelat lite grann nu, och än så länge finner jag det roande att pyssla med min bil Brukar generellt inte gilla motor- och/eller sportspel värst mycket men tänkte att jag skulle ge detta en chans. Vad tycker ni själva om spelet?
har själv inte tagit ner det ännu, övervägt har aldrig riktigt gillat motor spelen (förutom nfs porche unleashed) men detta gav mig genast lite hopp om saken.. du känner inte för att skriva en liten mini review?
Har spelat demot några ggr nu och än så länge är det kul. Speciellt kul är det att bli jagad av polisen och lura in dom i fällorna som finns utplacerade. T.ex. köra sönder benen på ett vattentorn så att det rasar ner på bilarna som jagar en. En annan kul grej är "Speedbraker"-funktionen som saktar ner tiden som i Max Payne. Bra vid snabba manövrar i trängda lägen. Nu har jag inte spelat något bilspel sedan Colin Mcray rally på slutet av 90-talet, så jag är inte direkt någon bilspelsfantast. Men det lilla jag sett hittills har i alla fall varit positivt.
drog ner det till xbox'en, har bara hunnit spela lite men det verkar rätt nice, har alltid gillat nfs serien så denna lär jag gilla oxo , verkar rätt snål på styling fronten o så.. men men det är ju inte nfs Underground så..
Jag hade tänkt att spela lite igår kväll innan man la sig, men introduktionen var fan 30minuter. Personligen blir jag galen över sånt, tur för dem att det var lite kex som ville ligga med mig i sekvenserna. Hoppas det kommer någon mod så man får stoppa in den så man slipper ligga med de dåliga svarta tjejerna i GTA.
Slängde ner det till min x-låda så fort det hade rellat. Jag tycker att det grymmt kul. Bra kännsla och roliga poliser. Jag har iofs bara klarat 32%av spelet hitils.
måste säga att spelet verkar jäkligt bra, bra känsla i det tyckte jag iaf (även med tangentbord) grafiken är helt okej, nu klara inte jag att köra allt på max med min, tycker låg fps i ett bilspel drar ner känslan så förbannat, men antar att det verkligen är vackert på max med allt. filmklippen måste jag säga var förbannat bra gjorda, blev faktiskt lite imponerad av dom. har dock inte kommit så långt så kan inte uttala mig allt för mycke om spelet. antar att det kanske blir lite tjatigt i längden som med andra blispel, men instämmer helt med att det är väldigt mycke bättre än NFS underground (iofs gillade jag inte dom alls) när polisen kommer blir det lite sport i det hela, och AI'n verkar inte allt för korkad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!