AB skrev att det var en helt ok ripoff av GTA och trailern ser ju hygglig ut. Fast jag gick på samma skriverier när jag köpte Boiling Point - som visade sig vara mer än lovligt trist och segt...
detta släpptes först i dag till PC, ska testa det senare i kväll, kan skriva en raport då, dock tycker jag spelet verkar fint, å att göra en kopia på GTA fast i WW (wild west) är ju inte direkt en dum ide, har även sett reklamen på tv vilket får detta spel att verkligen verka värt att införskaffa sig.
Spelade det endel igår. Nu har jag inte kommit så långt men det första jag störde mig på var hur djuren rör sig, i synnerlighet vargarna. Sedan att det praktiskt taget vimlar och väller fram folk i ett uppdrag. Varför kan det inte bara några för en gångs skull?
Det största problemet är att jag upplever en hel del lag av någon underlig anledning trots att jag klarar systemkraven galant.
Jag laddade hem det inatt till Xbox och har spelat en liten stund. Lite vajjig GTA-känsla när man skjuter och siktar, men annars verkar det vara riktigt lovande. Bra westernspel finns det ju inte direkt så många så det är välkommet.
det är TPS med inslag av FPS (när man zoomar å sånt är det fps) spelet är skoj faktiskt, grafiken var väl inte den bäst typ 6/10 men den udda miljön (det finns inte direkt många western spel) lyfter det en hel del, sen är ljudet ganska okej på det. story'n verkar helt okej (har inte kommit specielt långt snart klar i första staden) verkar finns mycke att göra på sidan om tex bounty hunting, poker, hunting games osv. controllerna är lite epiga tack vare consol port, det är även anledning till att grafiken är halv kass.. men jag gillar det skarpt, men som sagt inte kommit så långt. rekomenderar er iaf att prova det å in döma på SS ni sett.
Låter lite småskoj trots allt. Är det en helt öppen "spelkarta" (a lá San Andreas) med flera städer etc där man kan ta uppdrag i olika ordning eller måste man följa en viss storyline?
änså länge har jag bara varit i 2 städer, men man kan gå tillbaka till dom städerna man varit i (iaf kan jag gå tillbaka till första staden) kartan är väl ganska öppen men än så länge väldigt liten, men man hittar olika missions ute på kartan ju längre du spelar destomer sidemissions låser du upp tex nya poker turneringar, nya wanted, nya pony express osv... spelet verkar dock väldigt kort. men skoj enligt mig.
edit : klarade ut det i går, var bra story rätt igenom spelet. när man väl har spelat ut det så får man fortsätta om man vill, göra alla sidemissions å så.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!