2005-11-03, 14:27
Bannlyst
Vilket spel tycker ni har varit allra bäst?

Själv tycker jag nog att san andreas har varit väldigt underhållande..

Måste tillägga att cs och bf inte heller varit så tokiga.
Citera
2005-11-03, 14:36
Medlem
volvo 240s avatar
Half Life har iaf gett mig mest nöje.
Citera
2005-11-03, 15:14
Medlem
CS.
Utan CS skulle väl inga idagsläget veta vad Half-life vad för något?
Citera
2005-11-03, 15:20
Medlem
Henkots avatar
svårt, Cs var väldigt roligt när det kom... Quake1/2/3 har skänkt många timmar av nöje men kanske är Elder scrolls III morrowind bäst.
Citera
2005-11-03, 15:22
Medlem
fattonys avatar
Som sagt CS var jäkligt kul att lira då i början när det kom. Samma sak med BF 1942. Civilization 2 satt jag flera veckor i streck med också
Citera
2005-11-03, 15:30
Medlem
Naglfars avatar
Civlization I utan direkt motstånd. Efter ett långt försprång så kommer Starcraft på andra plats och Half-Life på tredje.

Har inte denna typ av tråd varit uppe förut några gånger?

Naglfar out.
Citera
2005-11-03, 17:33
Medlem
Un Perros avatar
Det spel som jag fastnat mest i är nog Fallout 2. Jag älskar det faktum att man kan wasta vem som helst, när som helst. Alla rpg borde vara uppbyggda på det sättet, man får göra så som man själv behagar. Det ryktas om att man kan klara spelet utan att att kriga en enda gång, vilket naturligtvis är helt ointressant men att det GÅR att göra gillar jag verkligen.

Annars har jag spenderat otroligt många timmar på Civ II.

Moonstone var en favorit i unga år, liksom Pirates!.
Citera
2005-11-03, 17:41
Medlem
Darwins avatar
The Legend of Zelda (1986). Bästa spelet någonsin, alla kategorier, håller fortfarande, trots att jag spelat igenom det minst en gång om året ända sedan '87
Citera
2005-11-03, 17:51
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar Tengil
final fantasy 7 är klart överlägsen allt annat som någonsin gjorts i spelvärlden.punkt slut.

fallout serien som god tvåa!

När jag spelade FF7 första gången så gillade jag det verkligen. Men... Jag vet inte, det har blivit lite för mycket cirkus runt hela grejen, vilket gjort att min kärlek för spelet har mättats.
Citera
2005-11-03, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
När jag spelade FF7 första gången så gillade jag det verkligen. Men... Jag vet inte, det har blivit lite för mycket cirkus runt hela grejen, vilket gjort att min kärlek för spelet har mättats.

håller faktiskt med lite...har inte gillat de senaste spelen i serien sådär extremt mycket heller,fast 7:an är magiskt och jag kommer aldrig sluta älska det
Citera
2005-11-03, 17:56
Medlem
Bastardos avatar
Mafia är väldigt underskattat. Bästa storyn som har gjorts till ett spel och schysst atmosfär.
Citera
2005-11-03, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Hunter (till Amiga. Ett forntida GTA)

Detta har jag spelat mycket när jag var liten... Jag älskade det. Vad härligt att du påminde mig så jag kan drömma mig tillbaka lite igen. Så före sin tid det var. Grym 3d-grafik också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in