Citat:
Ursprungligen postat av buffy1
Är det ngn som har bra tips om hur man får läkare att skriva ut några underbara opiater? Sedan några år tillbaka står det i min journal att jag är tablettmissbrukare. Inte så kul.. Varenda läkare efter det (o det har varit en del) har vägrat skriva ut några som helst smärtstillande. Låg t.o.m inlagd en o en halv vecka med dubbelsidig lunginflammation... NOTHING!! Jag har bytt läkare oräkneliga ggr, men min journal följer ju med. Hur ska man göra? Går det ta bort grejer från sjukhusjournaler på nåt sätt??
Jag brukar älta de här hehe! men ta kontackt med en privat läkare, du betalar allt från 500kr till vissa som kan va riktigt dyra typ 3000kr men oftast runt en 500kr
Dom skriver nästan ut allt vad du vill ha! "i en rimmlig fyrkant villsäga"
Det är ju inte så att du kommer in och säger att du har ont i en axel och vill ha morfin eller dyrl,
men nog skulle du kunna få xanor om du sa att du lider av ångest mm
Sitodon och tramadol är absolut inge som helst svårighet, säg att du har nå som tar lång tid att läka som en mjukdel i ryggen eller nå, då skulle du kunna få ut 4 till 5 X 100 resept.
efter det så är det bara att ringa om du vill ha mer!
då för han/hon över ett recept till ditt apotek där du även betalar en avgift till läkarens konto!
Privat läkare är beroende av sina pasienter på ett helt annat sätt en dom direkt från lanstinget är.
Därför fattar dom recept pennan mycket änklare en en vanlig doktor!
m v h