2005-10-21, 12:40
Bannlyst
Hej,
har äntligen fått mitt kratom från azarius efter 2 veckors lev tid
Nu undrar jag är det ngn som har ngn erfarenhet av deras extract.
Står att man ska blanda i 3-5 g i vatten....
Vad säger ni....ngra bra tips...(ska naturligtvis göra te...så mycket har jag ju kommit fram till av allt läsandet på nätet....
Hur som helst alla tips är bra....så skriv på bara
2005-10-22, 00:20
Bannlyst
Vad är det för form av kratom? Vanliga löv, premium resin, eller super enhanced leaf? Doseringen skiljer en aning åt med tanke på skillnaden i koncentrationen.
2005-10-22, 00:40
Hejsan svejsan,sitter just nu och dricker Kratom Tee på ND:s Kratom Super Enchanced Leaf. Har tagit nästan 3g och har även druckit 6 starkpilsner, jag känner att känseln i armarna börjar försvinna och det känns som att man är lite avtrubbad i munnen. Eddie Meduza gör sig som bäst just nu. Jag tycker att Kratomet gör sig väldigt bra som ett komplement till alkoholen.
Det är mina åsikter.Ha det gott

//Rockabilly
2005-10-22, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rockabilly
Hejsan svejsan,sitter just nu och dricker Kratom Tee på ND:s Kratom Super Enchanced Leaf. Har tagit nästan 3g och har även druckit 6 starkpilsner, jag känner att känseln i armarna börjar försvinna och det känns som att man är lite avtrubbad i munnen. Eddie Meduza gör sig som bäst just nu. Jag tycker att Kratomet gör sig väldigt bra som ett komplement till alkoholen.
Det är mina åsikter.Ha det gott

//Rockabilly

Blev det nåt drag såsmåningom? För egen del blev synen allt för suddig för att överhuvudtaget orka göra nånting, detta efter 4 gram kratom resin och 5 starkbärs. Men det var jäkligt skönt att bara sitta i soffa med lite musik, softa och tänka på lustiga grejer med ett leende på läpparna
2005-10-22, 19:55
Just nu kör jag på samma recept som igår.Fast nu började jag med Kratomet för jag ville kolla ifall alkoholen kanske tog bort några upplevelser för mig. Jag upplever det som att Kratomet bedövar mig lite granna, men nu efter det vetenskapliga testet så går jag in på groggen

P.S
Det var länge sedan som jag sovit så gott som jag gjorde på Kratomet.

//Rockabilly
2005-10-23, 17:45
Bannlyst
Hallå....
jag testa med ca.4 g fick en skön euphorisk känsla efter ca. 20 min den höll i sig i ca. 20-30min...sedan avtog det mesta förutom att jag hade litte "blurig" syn...
blev även lite smått illamående...inge vidare...kokade ca. 2 g till med detta hjälpte inte att skjutsa på det hela ngt vidare...Jag tror att jag har fått tag på ganska svagt kratom....ska nog prova typ 8g nästa gång....hoppas bara det inte gör mig mer illamående...för då blir det nog toa som gäller...haha.
Vi får se...tror jag provar en ny tur imorgon kväll....
2005-10-24, 16:49
Medlem
Kratom ska man ha extrakt av.. då gör de sig bäst..

en redig dos av kratom e skönt avslappnande och tömmer skallen på jobbiga saker..

Man blir ganska pratglad och mysvillig..
Kanon att ta när man bara är två...

Men skippa de vanliga kör extraktet.. super ehanced leaf det räcker med 1g i ett glas vatten för effekt..
Det jag märkte var att hällde jag upp en 6a 40% vodka och öste i 1g och lät stå 1 timme sen på me lite läsk och svepte så smaka de inge äckligt plus att effekten kom snabbare.. men varade inte på samma sätt som vid vanligt vatten... kratom avnjuts bäst utan alkohol tycker jag.. iaf i början till kratomet slagit på bra.. typ 2 timmar efter intag... då kan man ta en öl eller så..
2005-10-25, 12:43
Bannlyst
jaha...ja...
efter gårdagens kratom race så är det bara att konstatera...
kratom extraktet på azarius är inte bra!!

under hela kvällen uppdelat i flera omgångar så lyckades jag få i mig 20g
vid 20g hade jag en ganska skjysst känsla ett tag men det höll inte i sig nå vidare länge....
+ att jag mådde lite små illa i magen mest hela tiden!!!!

trist...men jag har fått hem ett annat extrakt från en annan leverantör som jag ska testa nästa gång....men nu får det gå en vecka först!!
2023-06-30, 19:21
Medlem
Är det värt att prova? Har det något rusvärde (flum värt pengarna) Någon berättade för mig att det kunde vara bra mot abstinens från opioid-produkter. Vet någon om det stämmer?
2023-06-30, 19:26
Moderator
Morfar-52s avatar
Gammal tråd, använd den aktiva stora tråden (FB) Kratom (Mitragyna speciosa) - tråden (sammanfogad) ./låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in