2005-10-08, 18:42
Medlem
Var bara tvungen att starta en tråd för detta spel, släpps den 18:e denna månad och verkar mycket lovande. Fler än jag som testat demon? Finns att tanka på www.whatisfear.com
Citera
2005-10-09, 10:17
Medlem
SwedishMilks avatar
Jag har testat demot och tyckte det verkade mycket lovande. Dessutom är jag, efter månader med WoW, riktigt riktig sugen på ett bra FPS. Installerade t.o.m. gamla Vietcong för att ha nått att spela medans jag väntar på F.E.A.R.
Citera
2005-10-09, 12:03
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Ojdå, lagom våldsamt det där. Dock gråter min datorn när den ser systemkraven. Får väl bli till att dra hem och ge en kompis som får visa hur det är, som vanligt.
Citera
2005-10-09, 14:34
Medlem
Ser väldigt lovande ut, om jag inte har helt fel så skall AI:n i F.E.A.R vara helt enastående!! Vilket bidrar till mer spelkänsla osv..och för er som har testat demot.. ni vet nog vad jag menar när jag säger ljudefekter ála skräck! :P
Citera
2005-10-09, 14:41
Medlem
Lite "Ringu, Grudge" aktig FPS. Har spelat demon och tror att det kan bli ganska bra.
Citera
2005-10-09, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Lite "Ringu, Grudge" aktig FPS. Har spelat demon och tror att det kan bli ganska bra.
Helt klart. Fy fan vad rädd jag var när jag spelade demon - mitt i natten, helt mörkt och med hörlurar. Helt plötsligt börjar dörrar slå igen, man hör barnskratt och ser nån liten flicka med långt, mörkt Ringu-hår i ögonvrån. Det kan bli ett riktigt bra spel, särskilt med tanke på att motståndarna faktiskt inte är så dumma.
Citera
2005-10-14, 15:37
Medlem
Tegelstens avatar
Då har man börjat tanka på fullversionen verkar vara ett riktigt höjdarspel, tyckte demot var helt ok, Gamespot gav det 9,1
Citera
2005-10-14, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tegelsten
Då har man börjat tanka på fullversionen verkar vara ett riktigt höjdarspel, tyckte demot var helt ok, Gamespot gav det 9,1

Drar du det från PB eller?
Citera
2005-10-14, 19:08
Medlem
SwedishMilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavi
Drar du det från PB eller?
Jag har tagit min från TorrentBytes men den finns på BitSoup och TPB också.
Citera
2005-10-14, 19:17
Medlem
brcks avatar
Har spelat en hel del nu, rätt fett spel faktiskt. Grafiken är riktigt fin och slowmotioneffekten är jävligt kul. Rätt läskigt dock
Citera
2005-10-14, 20:36
Medlem
Hur är systemkravet? Vad har ni för datorer och fps i spelet?
Citera
2005-10-14, 20:47
Medlem
brcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Hur är systemkravet? Vad har ni för datorer och fps i spelet?

Jag sitter på en a64 2,2ghz, 1024mb ram och ett x800xl med 256 mb minne. Grafiken är riktigt fin men spelet stannar upp för att swappa lite då och då, irriterande som fan. FPS:en vet jag inte riktigt, går snabbt som fan iaf. Slowmotion är relief.
Tror att man behöver 2gb minne för de högsta inställningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in